מרכזיה בענן 3CX ֻ – הכירו את יכולות המרכזייה המתקדמת

מרכזייה בענן 3CX נחשבת למתקדמת ומציעה מגוון יתרונות, תכונות וכלים טלפוניים לביצוע פעילויות שונות שוטפות של חברות, בתי עסק וארגונים. אם יש לכם שירותי מחשוב ענן המרכזיה תעזור לכם לשיפור וייעל השירות בעסק . המרכזיה החדשנית חוסכת בעלויות והינה נוחה לתפעול ותחזוקה וזאת משום שאין צורך לרכוש מרכזייה פיזית או לתחזק את המערכות, בנוסף לא נדרש לרכוש קווי תקשורת שכוללים צירים מסוג PRI שהינם יקרים.  השימוש בשירות מאפשר לחבר מספר סניפים מבוזרים וכן עובדים מהבית הן מהארץ והן מהעולם.  

תכונות ויתרונות של מרכזיה בענן 3CX

מרכזייה בענן 3CX ONE Cloud היא מערכת טלפוניה מתקדמת ומבוססת IP שמחליפה את המרכזיות שקיימות בארגונים באופן מלא. המערכת תומכת מגוון כלים ותכונות מועילים: טלפונים מסוג soft – hard SIP שהינם סטנדרטיים, שירותי VOIP וכן בקווי טלפון מסוג PSTN שהינם מסורתיים. מרכזיה בענן 3CX  הינה נוחה ליישום, שימוש ותפעול במודל SaaS, מה שחוסך בעלויות בהשוואה למרכזיות מסוגים אחרים משום שהלקוח אינו משלם על חומרה, אלא על השירות בלבד במודל צריכה. כך שאם יש לכם שירותי גיבוי בענן יהיה לכם נוח ופשוט לשלב את המרכזיה

רוצים לקבל יעוץ והכוונה על שירותי ענן ללא עלות?

השירותים של מרכזיה בענן - ONE Cloud

שירותי מרכזיה בענן ניתנים ומסופקים ע”י  ONE Cloud וזאת במחיר חודשי שהינו משתלם ונוח למדי, מה שמאפשר לחסוך בהוצאות ועלויות התקשורת באופן משמעותי. פתרון איכותי ומתקדם זה כולל מערכת ניהול מרכזי שהינה פשוטה וקלה לתפעול, שימו ויישום ומדובר  בקדמה וחדשנות טכנולוגית. שירותי מרכזיה בענן 3CX כוללים:

  • ניידות אפשרות לעבוד בכל מקום באמצעות התקנת המערכת על גבי מכשיר סלולרי או רכיבים ניידים אחרים וביצוע ועידות חוזים אינטגרטיביות.
  • שיפור ושדרוג שירות הלקוחות – יישום תהליכי אינטגרציה של מערכת חיוג בלחיצה – Click2Call ו CRM – שהינן מערכות איכותיות לניהול קשרי לקוחות.
  • פתרון במודל ענן –  שרידותו זמינות מלאה ומרבית, חיסכון בעלויות תחזוקה, מוקד תמיכה למענה וטיפול יעיל ומהיר ויעיל שהינו גמיש ומאובטח.
  • מענה מלא לכל הצרכים והשימושים החיוניים – מדובר במערכת טלפוניה מתקדמת מבוססת IP שמחליפה בצורה מלאה וטובה את המרכזיות המסורתיות שהיו קיימות בחברות ובארגונים, המערכת קלה ונוחה להתקנה ותפעול שכן ניתן להתקין אותה על גבי תשתית קיימת מה שמאפשר להשלים את השדרוג בעלות שהינה נמוכה ביחס לסוגים אחרים של מרכזיות וזאת משום שהלקוח אינו משלם על המכונה עצמה, אלא על התוכנה בלבד ובנוסף ניתן לקבל מערכת מוכנה שמותקנת על גבי חומרה וזאת בהתאם לצרכי ודרישות הלקוח.

היכולות של מרכזיית 3CX

מרכזיית CX3 פחות יקרה, באופן משמעותי,  ממרכזיות מסוגים מסורתיים ומפחיתה גם את העלויות של השיחות באופן משמעותי וזאת באמצעות השימוש בספק שירות מסוג  VOIP ומערכת ניהול שמבוססת על ממשקים של דפדפן Web שמאפשרת ניהול נוח, קל ופשוט של הטלפוניה. המערכת המתקדמת, החדשנית והמשוכללות שעושה שימוש במערכת ענן וירטואלי, למעשה מבטלת את הצורך להשתמש ברשת של קווי טלפון והיא מספקת ומאפשרת למשתמשים חיבור – hot desk באמצעות העברה קלה ופשוטה של מכשיר טלפון. בנוסף, המערכת תומכת ומתממשקת לתוכנות ההפעלה Windows ו ,Linux –  כך שניתן לנטר בקלות רבה ברשת, בנוסף, מערכת הניהול מופעלת באמצעות ממשק Web  כך שניתן ליהנות מגישה נוחה וקלה מכל מחשב ברחבי הרשת.

מערכת דינמית וגמישה בהתאמה לצרכי הלקוח

מרכזיית CX3 חוסכת מהלקוח את התלות בספק של המרכזייה וזאת באמצעות יכולת עבודה שהינה עצמאית וכן בזכות ממשק Web כך שניתן להחיל ולבצע שינויים במערכת בהתאם לצורך  בכל עת  וזאת מבלי לפנות לספק של המרכזייה. עובדה זו מקצרת את זמני ההמתנה בכל מקרה של שינויים ארגוניים. בנוסף, עלויות הרכישה של מרכזיה בענן הינן נמוכות באופן יחסי למרכזיות אחרות מתחרות שקיימות בשוק. ניתן להתקין את מערכת מרכזיית הטלפונים בשרת הקיים במשרד הלקוח  או בווירטואליזציה ע”מ לחסוך בחומרה, באנרגיה ובעלויות ניהול. בכל מקרה שבו נוצר כשל בחומרה, אפשר גם לגבות וגם לשחזר בפשטות ובקלות את ההגדרות של המרכזייה במחשב אחר. המערכת המתקדמת תומכת במגוון סוגי טלפונים וכך ניתן להתאים את המערכת ללקוחות שמעוניינים לשדרג את המערכת אך לשמור ולהישאר עם המכשירים הישנים.

לסיכום:

מרכזיה בענן 3CX הינה מתקדמת וחדשנית ומתאימה למגוון ארגונים, חברות ובתי עסק כחלופה איכותית ומשודרגת לטלפוניה המסורתית. המערכת קלה להתקנה ולתפעול, חסכונית בעלויות, נוחה לשימוש ומשדרגת באופן משמעותי את איכות השירות שהארגון יכול להציע ללקוח.

להצעה משתלמת ל שירותי מחשוב ענן מלאו פרטים!