גיבוי בענן לשימוש אישי – כך תישמרו על עצמכם בעולם הדיגיטלי!

תוכן עניינים

תשובות לשאלות שבטח תרצו לדעת

בהחלט! מטרת גיבוי בענן היא לשמור על המידע הרגיש בנמצא על המחשבים לא משנה אם מדובר בחברה או באדם פרטי

כמובן. שירותי גיבוי בענן הינם דינמיים וניתנים לשינוי או לביטול בכל זמן

גיבוי בענן מספק את ההגנה הגבוהה ביותר. בעיקר בשל העובדה שהמידע מאוחסן על שרת חימוני מוצפן

המחיר עצמו הוא אותו מחיר. אבל! המסלול שאדם פרטי צריך הוא הרבה פחות מאשר חברה, לכן המחיר בהחלט זול יותר!

כולנו נמצאים המרחב הדיגיטלי בדרך כזו או אחרת. וניתן לומר שרוב המידע עלינו כאנשים פרטיים נמצא על המחשב האישי שלנו. בין אם זה תמונות חשובות שצילמנו, עבודות לאוניברסיטה או למכללה, מסמכים, תשלומים ומה לא! על כל המידע החשוב הזה כדאי וצריך להגן!

גיבוי בענן נתפס עד לאחרונה כשירת  שמתאים רק לחברות וארגונים, על מנת לשמור ולהגן על המידע העסקי החשוב שלהם מפני פריצות וזליגת מידע. במסגרת השירות כל המידע הרגיש הועבר לשרת חיצוני , מוצפן ומאובטח בענן ובכך היה מוגן מפני כל סכנה עתידית כגון: אסון טבע, פישינג וכדומה

למה גיבוי בענן לאדם הפרטי?

עם התקדמות הטכנולוגיה ומעבר של כל המידע למחשבים האישיים, השכילו להבין שכמו שבעל עסק מעוניין לשמור על המידע הרגיש של העסק שלו, כך גם האדם הפרטי רוצה וצריך לשמור את המידע הרגיש שלו במקום מוגן ומוצפן על גבי שרת בענן , כך שאם חלילה תהיה בעיה, האדם הפרטי לא יוכל להיות כלי לסחיטה עבור המידע שלו על ידי גורמים עוינים

היתרון הנוסף והסופר חשוב שיש ל טכנולוגיית מחשוב ענן להציע לאדם הפרטי, הוא כמובן הגישה למידע.  כמה פעמים קרה לכם שהייתם צריכים מסמך או אישור כאשר אתם מחוץ לבית?  ניחוש פרוע, זה קרה! עם גיבוי בענן יש לאדם הפרטי גישה לכל המידע שלו, מכל מקום ובכל זמן ! ניתן להוריד את המידע, לבצע שינויים, לשלוח את המידע ועוד מגוון של פעולות אשר מתבצעות און ליין ובמהירות הבזק!

רוצים לקבל יעוץ והכוונה על שירותי ענן ללא עלות?

גיבוי בענן מותאם אישית

את תוכניות המסלולים של גיבוי בענן, ניתן להתאים באופן אינדיבידואלי לכל אדם ואדם, כך שהשירות יתאים לצרכים וליכולות של כל אחד ואחד. ניתן לשדרג את השירות בכל זמן ולהוסיף שירותים נחוצים לפי הצורך.

עקב סיבות אילו, יותר ויותר אנשים פרטיים מצטרפים לשירותי גיבוי בענן ומקלים לעצמכם את החיים ועל הדרך ישנים טוב יותר בלילה בידיעה שהמידע הרגיש של חייהם נמצא במקום מוגן.

ממליצים לכם לבדוק את מסלולי השירות של גיבוי בענן ונשמח לייעץ לכם על המסלול המתאים לכם בדיוק

להצעה משתלמת ל שירותי מחשוב ענן מלאו פרטים!