מרכזיה בענן לחברות כבר לא רשות אלא חובה!

מרכזיה בענן לחברות - לשפר את הביצועים ולחסוך כסף

אם נחזור לפסקת הפתיחה, אז כאשר זה מגיע ל’מרכזיה בענן לחברות’, צריך רק להסתכל על חברות ישראליות בשביל להבין שהשוק קיבל את הקונספט, נכון לכתיבת שורות אלו מרבית החברות החזקות בישראל כבר אימצו את המודל הזה של מרכזיה בענן. ומה לגבי חברות שעדיין לא הטמיעו מרכזיה בענן? בשבילם כתבנו את הסקירה הקצרה הזו. בתמצית: חברה שמאמצת פתרון של מרכזיה בענן משפרת את הביצועים שלה וחוסכת כסף. הנה היתרונות

רוצים לקבל יעוץ והכוונה על שירותי ענן ללא עלות?

היתרונות המרכזיים של הטמעת מרכזיה בענן לחברות:

● חיסכון במקום, תשתית ועלויות תפעול

בשונה מפתרונות מרכזיה מהדור הקודם שדרשו תשתית חומרה פיזית משמעותית, שגם גזלו שטח יקר מחלל המשרד וגם דרשו תחזוקה שוטפת ולעיתים אפילו עובד במשרה מלאה, מרכזיית IP בענן לא זקוקה לתשתית – כל הרעיון הוא שמדובר בשירות וירטואלי שיושב בענן. אין צורך בהתקנה מורכבת ולא צריך לשמור על התשתית או לטפל בשרתים. מדובר בחיסכון משמעותי בעלויות.

● ביצועים טובים יותר וגיבוי מושלם

בסופו של יום כל מרכזייה נבחנת על פי הביצועים שלה. מרכזיה בענן פשוט מאפשרת ביצועים יותר טובים. בלי אובדן שיחות, עם אפשרות התממשקות טובה למערכות אחרות, כמו למשל מערכת CRM וניהול קשרי לקוחות או מערכות לניתוח מידע. חלק מהרעיון במרכזיה בענן לחברות, קשור ליכולת להתאמת המערכת לצרכים הספציפיים של העסק כלפי פנים וכלפי חוץ (קבוצות, הרשאות, חסימות הטמעת טכנולוגיה של זיהוי קולי ועוד). באמצעות הגדרה מדויקת של המערכת לחברה, המרכזיה בענן יכולה למקסם ולשפר תהליכים בעסק. בנוסף, השימוש בענן או יותר נכון גיבוי בענן יוצר 100% ביטחון

● סקלביליות וגמישות ואבטחה

בשונה ממרכזיות מהדור הישן, למרכזיה בענן אין מגבלה או תקרת זכוכית. אם החברה גדלה או שצרכי התקשורת שלה נדרשים לעדכון בגלל פרויקט, פעילות רחבה או פעילות עונתית, העובדה שמרכזיית IP היא וירטואלית, אין שום בעיה לעדכן ולהרחיב את הפריסה בקליק בלי שום התעסקות בתשתית פיזית. העובדה הזו מאפשרת גם גמישות תפעולית גדולה יותר לחברה וכמובן, גם אבטחת מידע טובה יותר.

לסיכום

כאמור, שירות מרכזיה בענן לחברות יכול להיות ההבדל בין מענה ושירות בינוני, לשירות ומענה מקצועי , מאובטח ויעיל.  למידע נוסף ויעוץ ללא עלות השאירו לנו פרטים!

להצעה משתלמת ל שירותי מחשוב ענן מלאו פרטים!