שירותי ענן לעסקים

מה זה שירותי ענן לעסקים?

ארגונים רבים רואים לנכון להשקיע בשירותי מחשוב מתקדמים בכדי לפתח את העסקים שלהם – ולצעוד לעבר המאה ה-21. שירותי מחשוב אלו כוללים, לדוגמא, שירותי ענן לעסקים. כלומר, שרתים המאפשרים גישה מקרוב ומרחוק למידע הממוחשב של החברה באמצעות תשתית האינטרנט. חברת מחשוב מיומנת תציע טכנולוגיות מפותחות הכוללות, למשל, שימוש בפס רחב עבור תשתיות האינטרנט, כמו גם השכרת ציוד מחשוב ושרותי ענן לפי הצורך.

מחשוב ענן תפקידו לספק שירותי מחשוב הכוללים בין היתר: נתונים, שרתים, בסיסי נתונים, מודיעין, אנליטיקה, אחסון ועוד דרך האינטרנט רשת. מחשוב ענן נועד להציע משאבים גמישים,חדשנות,ואבטחה גבוהה יותר עבור העסק. 

שרתים וירטואלים בענן

שרתים וירטואלים רחוקים בענן לשמירת המידע מאובטח ונגיש

לפרטים נוספים

כונן אחסון מקצועי בענן

כונן פרטי לאחסון נתונים בענן לעסקים קטנים וגדולים

לפרטים נוספים

מרכזיית ip בענן

מרכזיה בענן אר תקל על העסק שלכם לטפל בפניות

למרכזיה בענן

גיבוי ענן מנוהל לעסקים

גיבוי ענן מקצועי ומנוהל שתונן לכם שקט לעבודה בטוחה ויעילה

לפרטים נוספים

שרותי DR ואתר חלופי

תמיכה טכנית ( help desk ) על ידי אנשי הצוות שלנו. שירות מקצועי ופתרון בעיות ONLINE 

לפרטים נוספים

אחסון כל סוגי אתרים

שרתי אחסון גדולים ומאובטחים עם פנל ניהול ידידותי

לפרטים נוספים

שרותי Microsoft 365

כל שירותי Microsoft 365 במקום אחד כולל תמיכה בתוכנות נבחרות

לפרטים נוספים

שרות גישה מאובטחת

שרות גישה מאובטחת לרבות אימות כפול לגישה מרחוק.

לפרטים נוספים

מה כוללים שירותי ענן לעסקים?

ריכזנו עבורכם את מגוון שירותי מחשוב ענן לעסקים

שרתים וירטואליים בענן - Virtual servers

שרת וירטואלי הוא שרת מרוחק  המופעל בסביבת מחשוב ענן וניתן לגשת אליו מרחוק באמצעות מכל מקום בו יש אינרנמט. שרת וירטואלי הוא חסכוני  ובעיקר מאובטח יותר ונועד להציע בקרת משאבים מהירה יותר. למידע נוסף על שרת וירטואלי בענן ויתרונותיו הגדולים לעומת שרת מקומי ( לוקלי ) לחצו כאן

כונן אחסון בענן ושיתוף קבצים כחלק משירותי ענן לעסקים

כונן אחסון באתר ושירותי שיתוף קבצים מיועדים לשימוש רב. כונן אחסון בענן מציע שירות מבוסס אינטרנט המספק שטח אחסון בשרתים מרוחקים. ניתן לגשת לכוננים אלה באמצעות תוכנה ייעודית בצד הלקוח לאחסון או גיבוי של קבצים.

שירותי שיתוף קבצים אלו מאפשרים לעסקים ואנשים פרטיים לשתף קבצים גדולים באמצעות יישומים מבוססי ענן ולמקד את אחסון הנתונים שלהם למרכזי הנתונים המקומיים. שירותים אלה עוזרים לעסקים לנהל ולסדר מידע רב וחשוב  פי צורכיהם.

מרכזיית IP בענן - Cloud IP switchboard

מרכזיית IP של ענן היא דרך קלה יותר, חסכונית וגמישה, המאפשרת למשתמשים לבצע שיחות טלפון בטכנולוגיית VoIP. מרכזיית ה- IP בענן היא חלק חשוב משירותי מחשוב ענן לעסקים ומציעה לארגונים עסקיים אפשרות לייעל את השירות שלהם בצורה משמעותית באמצעות הוספת נתב שיחות, הקלטת שיחות בענן, דוחות ועוד מגוון רחב של תוספים אשר ניתן להוסיף לשירות מרכזיית IP בענן 

גיבוי ענן מנוהל - Managed Cloud Backup

פתרונות מחשוב ענן לעסקים מציעים גם שירותים מתקדים  עבור ארגונים על מנת  להגן על הנתונים שלהם באמצעות גיבוי בענן מנוהל. מה זה אומר? ככה, במקרה של גיבוי מנוהל אין על החברה לעשות שום פעולה על מנת לדאוג לגיבוי המידע. נותן השירות דואג לתפעול השוטף של  שירותי המחשוב, בין היתר: לתזמן ולשחזור מידע קריטי המאוחסן בשרתים בקלות. שירות זה מצוין לעסקים גדולים שהזמו שלהם יקר מאוד ורוצים שאנשי מקצוע מיומנים יתעסקו בגיבוי המידע של החברה בענן

שירותי DR ואתר חלופי - DR services

מערכות התאוששות מאסון, המכונות גם DR, הן שילוב של שירותים ואסטרטגיות המיועדות לגיבוי יישומים, נתונים ומשאבים אחרים לספקי שירותי ענן ייעודיים או ציבוריים. שירותים אלה מספקים הגנה במקרה של הפסקת חשמל, אירוע טבעי שקורה, או כל סוג אחר של “הפרעות עסקיות”.

רוצים לדעת עוד? לקבל מידע מפורט?

אחסון אתרים - Web Hosting

שירותי אירוח אתרים בענן משתמשים בשרתים שונים כדי למקסם את זמן הפעילות של האתר ולאזן את עומס התעבורה. יש כמה שיטות לאחסון אתרים בהתאם לצורכי הלקוח אנו נדע להתאים בדיוק את השיטה הנכונה לאחסון האתר שלכם

מייקרוסופט 365 Services

Microsoft 365 הידועה גם בשירותי Office 365 משלבת חבילת פיצרים שכיום ישנה בכל מחשב  עם שירותי תקשורת ושיתוף פעולה מהדור הבא של מיקרוסופט על בסיס ענן.

את שירותי OFFICE ניתן לרכוש ולנהל בצורה חכמה כך שתשתמשו בדיוק בתוכנות אותן אתם צריכים.

מאגרי מידע בענן - Cloud databases

בסיסי נתונים הם חלק קריטי במחשוב ענן ממש כמו בפעולות IT אחרות. מאגרי מידע בענן יכולים להציע מספר דרכים לאחסון נתונים. שירותי מסדי נתונים בענן מתאימים ויעילים  לכל אחד, החל ממתחילים ועד אנשי datsbase מקצועיים. שירותי מסדי נתונים בענן מאפשרים למשתמשים ליצור בסיסי נתונים לפי צרכיהם האישיים בעזרת תמיכה בפורמטים שונים.

לוג בענן - Cloud logs

פתרונות מחשוב ענן מציעים גם שירותי יומן ענן. שירותי ניהול יומני ענן, מיועדים לספק אירועי יומן קלים יותר לניהול, באמצעות ממשק יעיל, דרכו ניתן לנתב יומנים. בסופו של דבר תוכלו להשתמש בנתונים אלה לצורך ניתוח ודיווח של מידע. הכל נשמר אוטומטית בענן כך שתוכלו לגשת ל Cloud log  בכל זמן ולדת מה עשיתם ומתי.

ולידציה של מידע - Data visualization

שירותי ולידציית נתונים יכולים להקל על ההבנה של משימות ופעולות IT. בעזרת שירותי ולידציה בענן, המשתמשים יוכלו לראות את הנתונים שלהם בתרשימים פשוטים ולא לראות בלוק של  מידע. כתוצאה מכך לקבל מידע מדוייק שאותו יוכלו לנתח ולקבל מסכנות בצורה קלה יותר.

פתרונות אנליטיקס - Analytics solutions

מכיוון שארגונים ועסקיים גדולים בעיקר  דורשים כמויות אחסון מסיביות כמו גם כוח עיבוד גדול כדי לנהל את הנתונים הגדולים שלהם למטרות ניתוח. שירותי מחשוב ענן לעסקים מציעים אמצעים  חיוניים לארגונים לנהל את הנתונים הגדולים שלהם בענן, לנתח נתונים אנליטיים ומספקים  אבטחה  גבוהה מוצפנת לרישומים העסקיים .

אבטחת סייבר בענן - Cybersecurity

אחסון נתונים הוא היבט אחד של שירותי מחשוב ענן לעסקים . פתרונות מחשוב ענן יעילים מאוד בנושא אבטחה!   ופועלים ביעילות בכדי להקדים את נסיונות האקרים לפרוץ למידע . פתרונות מחשוב ענן הם כנראה הדרך  המאובטחת ביותר מבחינת סייבר  לשמור על המידע הרגיש מפני האקרים .

גיבוי המידע מרחוק

לאורך השנים האחרונות, הולך וגדל השימוש בתשתיות של ענן. בהתאם, שירותי הגיבוי מרחוק מאפשרים לשמור ואף לשחזר במקרי חירום את המידע הנשמר ונאגר לאורך אותה תקופה. ארגונים המשקיעים בתשתיות חזקות ובטכנולוגית פס רחב יזכו ביכולת להעביר כמות רבה של מידע לשרת רחוק. אמנם פעולה זו חושפת את הארגון לפרצות באבטחת המידע, אך חברות מחשוב מנוסות יעניקו גיבוי מאובטח ומוצפן. מי שמגדיל לעשות משתמש גם ב שרת וירטואלי בענן ובכך יכול לבצע מספר פעולות על גבי אותו שרת

שירותי השכרת שירותי ענן

אין ספק שאחד מהיתרונות הרבים של שירותי ענן עבור עסקים הוא האפשרות להשכיר את הטכנולוגיה בהתאם לצרכים המשתנים של הארגון. למה הכוונה? ארגון המעוניין בכל שירותי הענן שצוינו עד כה ועוד רבים נוספים, יוכלו להשיג אותם – כולל התשתיות – באמצעות השכרה לטווח זמן משתנה בהתאם לצרכי החברה והתקציב שלה. כתוצאה מכך, במקום לתחזק באופן קבוע שרתים כרכוש קבוע ועתיר תקציב, מערך התמיכה הטכנית הופך להיות הוצאה משתנה.

אין ספק שבאמצעות הטכנולוגיות הקיימות כיום בנושא המחשוב מאפשרים התנהלות חכמה בהרבה. בין אם מדובר באחסון וגיבוי המידע של הארגון, וירטואליזציה, או תמיכה טכנית, חברות מחשוב רבות מציעות שירותי  גיבוי בענן מתקדמים המותאמים לצרכיו של כל ארגון – קטן או גדול.

ענן גיבוי לעסקים מרובים

שירות ענן מקצועי – לעסק מוצלח

השימוש במחשבים בכלל, ובשרותי ענן בפרט, מסייעים באחסון המידע המגובה של עסקים רבים ובתחזוקתו. ON365 n מבית סיספרו בע”מ מספקים שירותי ענן לעסקים, לצד שימוש במודל עבודה מתקדם ושירותי תמיכה מיומנים.