מיקרוסופט אופיס –  OFFICE365

Office 365, שהוצג בשנת 2001, הוא גרסה מבוססת מנוי ל- Office של מיקרוסופט. השירות  עובד על בסיס ענן ומציג יישומים כגון :  Word, PowerPoint, Excel, Outlook, OneNote ואפליקציות נוספות המכוונות ללקוח, מה שנקרא “discretion-oriented apps”  

כגון : Publisher, Planner, SharePoint, Skype, Yammer אופיס 365 מגיע עם חבילות שונות ומגוונות המשתנות בין גרסאות. משימוש אישי ביתי  מרובי משתמשים, סטודנטים, ארגוני צדקה, מוסדות חינוך ועסקים. ל OFFICE 365 יש גם גרסאות המכוונות לניידים ולאון ליין לתוכנות אלו ניתן שם ניפרד הנקרא Office Online. בעזרתן יש למשתמש גישה לתכונות אומנם מוגבלות אבל ללא עלות.

אופיס 365 אפליקציות

אופיס 365 - שירותים מובילים!

אמנם, השירותים המובילים תלויים במנוי  שייכלל ב- Office 365 אותו רוכשים, אך האפליקציות העיקריות הזמינות בדרך כלל הן: Word, Excel, PowerPoint, Outlook, OneNote, Publisher, Exchange, SharePoint, Skype for Business, Microsoft Teams ו- OneDrive לעסקים. ראוי להזכיר ש- Business Office 365 כולל גם שטח OneDrive של 1 TB לאחסון ענן עסקי עבור המשתמש הבודד.

OFFICE 365 - תוכניות עסקיות!

אז לאחר שציינו  שהשירותים אותם נקבל תלויים במנוי אותו רוכשים, פרטנו לכם את התוכניות השונות של  אופיס 365.

  • Office 365 Essentials
    מחירו של המנוי עומד על 5 דולר לחודש וכולל שירותים מקוונים בלבד הכוללים Exchange Online & OneDrive מבלי לתת גישה לתוכנות שולחן העבודה. תוכנית זו פועלת באופן מתאים לעסקים שרוצים לנהל מיילים ואחסון.  עם זאת, כיום כבר יש להם תוכנות המתאימות לשולחן עבודה.
  • Office 365 Business
החל מ -8.25 דולר לחודש,  מנוי ה OFFICE 365 כולל שפע של שירותים מקוונים יחד עם אפליקציות למחשבים שולחניים ו- OneDrive לעסקים, ובדרך כלל מתאים לחברות קטנות שרוצות גישה נוחה לאפליקציות.
  • Office 365 Business Premium

זהו שילוב של כל השירותים המקוונים המשולבים באפליקציות שולחן העבודה. החבילה עובדת טוב ומיועדת  לעסקים גדולים תוך עלות של 12.50 דולר לחודש.

  • Office 365 ProPlus

עם מחיר חודשי של 12 דולר לחודש,  אופיס 365 מגיע עם יישומי שולחן עבודה יחד עם אחסון קבצי ענן של OneDrive for Business, עם זאת, הוא אינו כולל דוא”ל Exchange Online או התקנים מקוונים אחרים.

  • Office 365 Enterprise E1

תוכנית עסקית זו מספקת שירותים מקוונים וגירסאות דיגיטליות של היישומים במקום אפליקציות למחשבים שולחניים. תוכנית זו עולה כ  8 $ בכל חודש.

  • Office 365 Enterprise E3

המנוי משלב בין שירותיים באון ליין, לבין האפליקציות הנמצאות על המחשב השירות מועדף על פני השירותים האחרים של OFFICE 365  על עסקים בקנה מידה גדול הכוללים שירותי דוא”ל מתקדמים.  עלות מנוי זה הוא 20 דולר לחודש.

  • Office 365 Enterprise E5

השירות מגיע עם כמה מאפיינים מתקדמים של eDiscovery, המנויהוא במחיר הגבוה ביותר מבין תוכנות האופיס 365 – $ 35 לחודש ונוטה להצדיק את עלותו בזכות תכונות אבטחה ברמה העסקית.

אופיס 365 תוכניות עסקיות

יתרונות השימוש ב OFFICE 365

רק בעזרת האינטרנט תוכלו לעבוד מכל מקום ובכל זמן לנוחיותכם.

שיתופי פעולה עם כמה תוכנות בכדי לשפר את העבודה

תכונות הגנה באיכות מעולה לשכבת אבטחה נוספת.

תכניות עסקיות מגוונות ורב-ממדיות המתאימות לצרכים עסקיים מגוונים.

Office 365 מפחית עלויות עסקיות על ידי שילוב של פונקציות מרובות לאחת.

שתפו