מרכזיה בענן – המדריך השלם לפני רכישה

בכל הנוגע לעסקים, מערכות הטלפון העסקי חשובות מאוד לעסק, ובזכות מרכזיה בענן השימוש במערכות אלו משתלם וחיוני מתמיד. אם גם אתם חשבתם להשיג מרכזיה וירטואלית בענן עבור העסק שלכם, כחלק שירותי מחשוב ענן , המדריך הזה הוא בהחלט בשבילכם. במדריך מפורט זה נספר לכם כל מה שאתם צריכים לדעת על מרכזיה וירטואלית. בואו נצלול ישר לתוכו.

תשובות קצרות לשאלות חשובות!

יש מספר סיבות ללמה כמעט כל עסק צריך מרכזיה בענן. הסיבה המרכזית היא ייעול התנהלות העסק ושיפור שירות הלקוחות

מרכזיה בענן יודעת לנתב שיחות לפי צורך ובאופן אוטומטי, ללא צורך להעברה ידנית משלוחה לשלוחה. בנוסף ניתן לבצע שיחות ועידה עם יותר ממשתמש אחד ולבצע עקוב אחרי במידה ואינכם במשרד!

שירות מרכזיה בענן הינו שירות גמיש. מה זה אומר? לכל עסק יש את הצרכים שלו, לכן ניתן להתאים תוכנית מותאמת אישית לכל עסק ועסק

מה היא מרכזיה בענן?

לפני שנגיע למערכת ענן או מרכזיה וירטואלית בענן בואו נבין מה היא מרכזיה פשוטה או PBX –  Private Branch Exchange.  מרכזיה משמשת עסקים וארגונים לתקשורת בסביבת העבודה שלהם  או מחוצה לה. מערכת תקשורת זו שונה משירותי שיחה קונבנציונליים מכיוון שהיא מגיעה עם שיחות ועידה, הגדרה של שעות הפעילות, לקוחות שמחכים לתורים ומקבלים מוזיקה נעימה להמתנה, ועוד מגוון רחב מאוד של תכונות אחרות.

כשאנחנו אומרים  “מרכזיית ענן” או “מרכזיה וירטואלית”, המשמעות היא שהמערכת אינה נמצאת אצל בית העסק . במקום זאת, המערכת נמצאת בשרתים או בענן מחוץ לאתר. לקבל מידע חיוני על היתרונות של השימוש בשירותי ענן כנסו למאמר שלנו על גיבוי בענן 

רוצים הצעה משתלמת במיוחד לגיבוי בענן

איך פועלת מרכזיה וירטואלית בענן ?

במקרה של מרכזיה פשוטה שאינה בענן, העסקים נדרשים להקים את מערכת ה- IP-PBX בעסק, שלא רק עולה כסף רב, אלא שהיא גם דורשת עלויות תחזוקה לא מבוטלות.
עם זאת, בכל הנוגע למרכזיה בענן , לא תצטרכו להקים את מערכת ה- IP-PBX אצלכם בעסק, וכל מה שתזדדקקו לו הוא חיבור אינטרנט עובד שיחבר אתכם לספק ה- VoIP בענן ותוכלו השתמש במערכת PBX.
ההבדל העיקרי בין מרכזיה וירטואלית למרכזיה פיזית בעסק הוא בכך שהראשון עובד באופן וירטואלי בענן , והשני דורש מערכת בעסק עצמו. המרכזיה המומלצת ביותר היום היא מרכזיה בענן 3CX

מה כלול במרכזיה בענן ?

מרכזיה בענן היא מערכת דינמית מאוד והיא מגיעה עם מגוון ענק של תכונות,  כפי  שניתן לצפות ממערכת טלפון VoIP טובה. בדרך כלל, מרכזיה וירטואלית מגיעה עם התכונות הבאות.

• ניתוב שיחות אוטומטי

• העברת שיחות ליעד המבוקש

• ועידת שיחות

• עקוב אחריי

• המתנה בהתאמה אישית

מהם היתרונות של שימוש במרכזיה וירטואלית בענן?

עכשיו כשהבנתם מה היא  מרכזיה בענן ואיך היא עובדת, בואו נסתכל על היתרונות של שימוש במרכזיה וירטואלית.

יעילות מחיר

אחת הסיבות המרכזיות מדוע עסקים מעדיפים מרכזיה וירטואלית על פני מרכזיה באתר היא יעילות עלות. כאשר מתקינים את המרכזיה באתר בחברה , היא תצטרך תשתית ותחזוקה מורכבים, שלבטח ידרשו השקעה רבה. עם זאת, בכל הנוגע למרכזיה וירטואלית, לא תצטרכו לבזבז כסף על הציוד, וכל מה שתזדקק לחיבור אינטרנט עובד בכדי להניע דברים, מה שבוודאי יחסוך לכם כסף רב.

מדרגיות

יתרון נוסף של מערכת PBX וירטואלית הוא מדרגיות. אם העסק שלכם צומח במהירות ואתה צריכים סיומות נוספות, קווי טלפון נוספים ותכונות נוספות, תוכלו לעשות זאת בקלות באמצעות המרכזיה בענן.
עם זאת, אם יש לכם מרכזיה בעסק עצמו, תצטרכו להשקיע יותר כסף בציוד כדאי להרחיב את תכונות המערכת. לכן, אם אתם בעסק שצומח במהירות ואתם רוצה מערכת טלפון שתוכל לעמוד בקצב הצמיחה העסקי שלכם, אז מרכזיה וירטואלית היא אפשרות מצוינת עבורכם.

מהימנות

אחד היתרונות הגדולים ביותר של מרכזיה וירטואלית הוא אמינות. אם יש לך מרכזיה שהיא אינה בענן, תזדקקו לצוות תחזוקה כדי לוודא שהכל עובד בסדר, ואם משהו ישתבש, תצטרכו לחכות שהדברים יעבדו.
במקרה של מרכזיה וירטואלית, גם אם הדברים משתבשים, ניתן לעבור לכיוון שרתים וירטואליים אחרים, ולהמשיך להשתמש בשירות. לכן, אם אתם רוצים מערכת טלפון אמינה, מרכזיה וירטואלית היא אפשרות אמינה מאוד.

קלות השימוש במערכת

סיבה נוספת מדוע תרצו להשתמש במרכזיה וירטואלית בענן  היא קלות השימוש בה. לא תצטרכו להגדיר שום דבר. פשוט חברו את האינטרנט, וותוכלו להשתמש בשירות.
נוסף על כך, תקבלו גם נתונים סטטיסטיים בזמן אמת ותכונות ניטור, שיספקו מידע כגון מספר השיחות שלא נענו, סוכנים פעילים ונתונים רבים אחרים.

ביטחון מידע

חברות מעדיפות גם להשתמש במרכזיה בענן בגלל עניין האבטחה. אם לעסק שלכם יש מרכזיה באתר עצמו, אבטחת המערכת תהיה באחריותכם בלבד.
בכל הנוגע למרכזיה בענן, האבטחה היא באחריות נותני השירותים, ב ON365 משקיעים רבות בהבטחת המערכות . כתוצאה מכך, אתה מקבלים אבטחה טובה יותר.

מרכזיה בענן - שירות לקוחות

לסיכום

שיתפנו  את היתרונות שבשימוש במרכזיה וירטואלית בענן , שיעזרו לכם לקבל החלטה האם מרכזיה זו מתאימה עבור העסק שלכם. אם אתם עסק בצמיחה וצריכים מערכת טלפון שמסוגלת ויכולה לעמוד בקצב הצמיחה והצרכים העסקיים שלכם, אז מרכזיה וירטואלית בענן היא אפשרות מצוינת עבורכם. יש לכם שאלות?  אנא צרו קשר ונשמח לספק לכם את כל המידע עבור מרכזיה בענן. 

כתיבת תגובה