גיבוי בענן

אם לא שמעתם עד כה את הביטוי “גיבוי בענן” כדאי שתשמעו עליו כבר עכשיו. לא מדובר באחסון של קבצים ותיקיות של שרתי אחסון, שהרי הם קורסים בעצמם ויכולים לגרום לנזקים. שיטת גיבוי בענן היא השיטה המבטיחה שמירה אמיתית על כל מה שנמצא במחשב שלכם ולא כדאי שילך לאיבוד בגלל וירוס או שגיאה, בגלל באג או בגלל מישהו שהחליט לחדור למחשב שלכם כדי להסב לו נזק. כאנשים פרטיים וכבעלי עסקים אתם יכולים באמצעות מחשוב ענן להתאים את התיקיות והקבצים שאתם צריכים לערוך באופן שיתאים לצרכים של כל עסק ועסק. אתם לא זקוקים לידע טכנולוגי נרחב ולא לתחזוקה שוטפת, תוכנת גיבוי מאפשרת לגיבוי לעבוד כראוי ללא חשש.

שאלות שבטח תרצו לדעת

שירות גיבוי בענן הינו שירות  של אחסון מידע על גבי שרת אחסון חיצוני ומוצפן שלא נמצא על המחשב האישי ובכך יכול למנוע זליגת מידע חשוב של בית העסק

שירותי ענן כוללים מגוון רחב של אופציות ושירותים נילווים בין היתר: מרכזיות IP בענן, כונני אחסון בענן,שירותי DR ועוד מגוון רחב של שירותים. שירותי גיבוי בענן הינם דינמיים ומותאימים באופן אישי לכל משתמש בהתאם לצורך

 

לגיבוי בענן יתרונות רבים ומאד חשובים לניהול עסק. מעבר לקלות של גישה למידע של העסק הניתנת מכל מקום שבו יש אינטרנט ובכל זמן , העניין החשוב ביותר הוא אבטחת מידע!

גיבוי בענן נחשב לשירות בטוח ואמין מאוד. המידעמאוחסן על שרת חיצוני מאובטח כך שהגישה אליך כי קשה מאוד.

המחירים של גיבוי בענן נוחים ומשתלמים ביותר. המחיר נקבע לפי גודל האחסון והמסלול אותו בוחרים. דברך כלל השירות של גיבוי מאובטח בענן מתחיל מ שקל אחד  ליום

גיבוי בענן למחשבים רבים

מה זה גיבוי בענן בכמה מילים

גיבוי בענן הינו שירות אשר יודע לקחת את המידע שלכם לגבות אותו על שרת חיצוני מוצפן ובכך שומר על המידע שלכם מוגן מפריצות ונסיונות גניבת מידע לשימושים שונים אשר יכולים לפגוע אנושות בעסק שלכם

מדוע אנשי עסקים זקוקים לגיבוי בענן?

אם יש לכם עסק, אתם במיוחד צריכים לחדד אוזניים ולהקשיב היטב. גיבוי בענן מאפשר לכם לשמור על מידע חשוב שיש לכם במחשב. כבר שנים שעננת המחשוב חרטה על דגלה את המחשוב בענן. התוכנה מאפשרת לנו לגבות את החומר שיש לנו על המחשב, לשחזר, לצפות בכל המצגות שהכנו לישיבות השונות בעסק ובאופן מאובטח. במילים אחרות – כיוון שאתם מנהלים עסק חשוב וכיוון שחשוב לכם כי אף פרט ממוחשב לא ילך לאיבוד, שירותי מחשוב ענן מאפשר לכם גלגל הצלה של ממש בכל רגע נתון. לא צריך לספר לאף בעל עסקים מה קורה ומה יקרה אם מידע שחשוב לעסק שלו יתפייד ויעלם לתמיד. התקינו תוכנת גיבוי , גם אם רק למען השלווה הפנימית שלכם.

מדוע אנשי עסקים זקוקים לגיבוי בענן?

 

שירותי ענן לעסקים  הינם שירותי מחשוב חשובים ביותר. בהתאם לכך, ישנם סוגים שונים של שירותי ענן שיסייעו רבות למבקשי השירות. פנייה לחברת מחשוב מקצועית תסייע בהתאמה בין סוג הגיבוי לבין הגוף המבקש את הגיבוי המקצועי בענן.

אז למה כדי לעבור למערכת מבוססת ענן? בגלל הסיבות הספציפיות הבאות:

  • יכולת להתמזג עם תשתית קיימת: רוב העסקים חוששים לאבד את הנתונים שלהם במעבר למערכת מבוססת ענן. עם זאת, אחד היתרונות העיקריים של מערכת מבוססת ענן הוא שיש לה את היכולת להתמזג עם תשתית קיימת, ולהמשיך עם הפונקציות שלה בהתאם. מערכת גיבוי ושחזור ענן מונעת את העסק מהטרחה של רכישה או התקנה של תוכנה או ציוד יקר כדי להמשיך בפעילותו. זה פשוט מתמזג לתשתית הקיימת של העסק שלך.
  • מערכת אוטומטית: לאחר שהתקנתם מערכת מבוססת ענן לתשתית הארגונית שלכם, אתם יכולים פשוט להגדיר לוח זמנים לגיבוי ומערכת הענן תשמור ותגבה את המידע באופן אוטומטי. זה מונע משעובדים לבזבז מבזבז את זמנם בשמירת הנתונים באופן ידני, והם ממשיכים במשימותיהם בהתאם.
  • זמן התאוששות משופר: כאשר אתם משתמשים במערכת ניהול גיבוי לעסק שלכם, אתם נהנים מזמן ההתאוששות המהיר והמשופר שלה, המשחזר את הנתונים באופן מיידי. SLA של מערכת הענן מתעלם מהמהירות של תהליך השיקום.
  • שימוש נבון במשאבי IT: אם אתם בוחרים  פיתרון שחזור וגיבוי אמיןלעסק שלכם, אתם פשוט עושים שימוש חכם ומושכל במשאבי IT. זה מאפשר לכם להשתמש במשאבי IT מודרניים כדי להתמודד עם אתגרים דחופים יותר בחברה שלכם.
  • Backup Lifecycle Management: הקלה על שרת שחזור ושרת וירטואלי המשולבים בעסק שלך מאפשרת מערכת ניהול מחזור חיי גיבוי. 

גורמים שיש לקחת בחשבון בעת בחירת מערכת גיבוי מבוססת ענן לעסק שלכם:

אם אתם שוקלי לשלב מערכת גיבוי מבוססת ענן לעסק שלכם, עליכם לשים לב לכמה מהגורמים שיעזרו לכם לקצר את דרישותיכם. ריכזנו עבורכם רשימה של גורמים מכריעים שעליכם לשים לב אליהם בעת רכישת מערכת גיבוי אמינה ויציבה מבוססת ענן לארגון:

  • היכולות של המערכת: אחד המדדים הבולטים לפני רכישת שירותי ען היא היכולת של המערכת! ומה היא יכולה לעשות. בעיקרון כל אחד שיש לו גישה לאינטרנט יכול להציג את עצמו כספק של גיבוי בענן ולכן עליכם להבטיח את יכולת המערכת וההצפנה של הנתונים שלכם שלא יה חשופים לכל. בקשו לדעת על המערכת וגם על היכולות הכלכליות של החברה לקוחות וכו…
  • Disk or tape seeding: כאשר אתם מחליטים להעביר את המידע שלכם לגיבוי בענן, את יכולים למצוא שהעברת הניתונים לשרת וירטואלי יכול להיות מאתגר, אם אין לכם ניסיון הדבר יכול לקחת זמן רב להעביר את הנתונים לגיבוי בענן. לכן עליכם לוודא שבמערת גיבוי הענן  יש אפשרות “זריעה” המאפשרת לכם ליצור גיבוי על סט דיסקים. יתר על כן יכולת להעביר את המידע המגובה לחברה אשר יעבירו את הנתונים למערכת מבוססת ענן.
  • יכולת אחסון גדולה: עוד נתון שעליכם לקחת בחשבון הוא מה יקרה שתעבירו או תשחזרו כמות גדולה של מידע? הרי זה ברור שאם תגבו או תשחזרו העברת נתונים קטנה של כמה ג’יגה-בייט בודדים זה תהליך שיקח הרבה זמן, אך עליכם  לוודא ששרת הענן  יכול לאחסן  נתונים של עד 5 טרה-בתים.  

שירותיו הרבים הנוספים של גיבוי בענן

אין ספק ששירותי הגיבוי על גבי ענן הכרחיים לעסקים המחפשים אחר יעילות טכנולוגית במשרדיהם. 

מהם השירותים שמציע הגיבוי בענן?

*גיבוי קבצים

המטרה המקורית של גיבוי בענן הוא, בראש ובראשונה, גיבוי מסמכים על גבי שרת רחוק ומוצפן  גיבוי שיאפשר שמירה אמינה של קבצי עבודה במקרי חירום של תקלה לצד שגרת עבודה תקינה. גיבוי המסמכים מאפשר שחזור מלא, במקרה והמחשב של אחד המשתמשים מתקלקל. כלומר, כאשר המחשב קורס או הולך לאיבוד – שלא נדע! – ניתן להתקין את תוכנת הגיבוי על מחשב חדש ולשאוב דרכו את המידע המגובה.

*גישה למידע

אחד היתרונות הבולטים של שירות גיבוי בענן הוא הגישה למידע. המידע המגובה בענן זמין למשתמש בכל זמן 24/7. בנוסף ניתן לבצע שינויים בזמן אמת ללא צורך להורחד את המידע אלא על גבי הענן עצמו. בנוסף ניתן לגסשת למידע מכל מקום בעולם במידה ויש בו שירות אינטרנט פעיל. השילוב של שמירה על המידע ברמה הגבוהה ביותר והגישה אליו בכל רגע נתון נטתן כח רב לשירות גיבוי בענן .

גיבוי מחשב בענן

*שיתוף מסמכי העבודה וסנכרונם בין המחשבים

אחת האפשרויות החשובות שגיבוי בענן מאפשר היא שיתוף המסמכים – אפילו אם הם כבדים, עם אנשים ומחשבים אחרים. למה הכוונה? משום שאין הגבלת נפח על גבי השרת בענן, ביכולתה של חברה להשקיע בגיבוי בעל שטח אחסון רחב היקף, ניתן יהיה לשמור על סרטונים או דו”חות לפרק זמן ממושך וללא דאגה כי גודל המסמך יהרוס את המידע הנמצא בתוכו. בנוסף לכך, ניתן לסנכרן את המחשבים שבשימוש כך שמספר רב של משתמשים יוכלו לעבוד על המסמכים שלהם – מכל מחשב עליו מותקנת תוכנת הגיבוי.

שירותי גיבוי ענן בענן

גיבוי בענן כחלק משירותי מחשוב

שירותי מחשוב לעסקים כוללים גם שירותי גיבוי ענן . כך אתם מבטיחים שמירה על מידע מאובטח, גורמים חיצוניים וגורמים מזיקים לא יוכלו לחדור אל המחשב שלכם ולגנוב לכם נתונים או לשנות אותם. כאשר אתם מנהלים עסקים שונים, זהו עניין קריטי בהחלט, וגם כאנשים פרטיים הגיבוי בענן מאפשר לכם שקט פנימי וידיעה שמה שלא יהיה, למידע החשוב שמונח לכם במחשב יש גיבוי שאיש לא יצליח להשמיד. 

*שמירה על איכות הסביבה

בשל רמת הנגישות הגבוהה של גיבוי מסמכים על הענן מתוך כל עמדת מחשב, בהתאם, ביכולתו של הארגון לצמצם את היקף השימוש בנייר ולא לפתח תלות בהדפסתם של המסמכים בכדי לתייק ולשמור אותם בקלסרים.

לגיבוי מהיר בענן ומידע נוסף

אז למה לבחור בשירותי גיבוי בענן ? ביטחון ושמירה על מסמכים!

התשתית המאפשרת את גיבוי המסמכים באופן בטוח ונגיש תורמת רבות ליעילותו של כל ארגון גדול. 

גם המחירים של של גיבוי בענן  מצדיקים את השירות. בהתאם לכך, אנו בסיספרו בע”מ נשמח להמליץ על שרתי גיבוי ענן ועל התקנת התשתיות בפועל.

שירות גיבוי בענן עם ON365

עם 15 שנות ניסיון ועבודה עם החברות הגדולות במשק, ב ON365  נדע לתת לכם את השירות המתאים לכם , תוך כדי בדיקה מקיפה את העסק שלכם. שירות הלקוחות שלנו פועל סביב השעון על מנת לתת שירות און ליין.  בנוסף מערכות המידע המתקדמות ביותר נמצאות אצלנו ב ON365 לתת לכם את השירות המתקדם ביותר בתחום מחשוב הענן

שירותי גיבוי בענן ראשי

לסיכום

לסיכום, גיבוי על ענן  מאפשר אבטחה למידע שיש לכם במחשב. כיום כשהטכנולוגיה מפותחת ומתפתחת עוד ועוד, אנחנו נוטים לשמור על הדברים החשובים ביותר במחשב שלנו, אבל לעיתים יש באגים, יש פריצות למחשב, יש גניבות של מחשבים, יש חדירות של מומחים שרק רוצים להזיק לכם כדי לקחת מכם כספים. כדי שלא תצטרכו להתמודד עם הרע מכל, חשוב שתערכו לכך מבעוד מועד ותתקינו גיבוי בענן. אם העסק שלכם חשוב – אתם לא תהססו ולא תחשבו פעמיים. 

להצעה משתלמת ל גיבוי ענן מלאו פרטים!