אסטרטגיית גיבוי בענן – למה אתם חייבים שתהיה לכם!?

עסקים רבים חשופים כל העת לאיומים וסיכונים שונים בהם: השחתה של מידע חיוני ורגיש או אובדן נתונים כתוצאה מהחדרת רוגלות ונוזקות שונות דוגמת וירוס כופר. עסקים וארגונים נדרשים לפעול על בסיס נתונים רבים ועם כמויות מידע עצומות ומשום כך, אחסון, אבטחה והגנה על המידע והנתונים מהווים הכרח ונכס אסטרטגי בעידן המודרני והדיגיטלי.

ייעול ושיפור חוויית הלקוח והביצועים של בית העסק

כיום, בתי עסק, חברות וארגונים רבים בוחרים לעשות שימוש ולהפעיל פלטפורמות שמבוססות על טכנולוגיית ענן במקום לבנות אתר פיזי וזאת בזכות היתרונות הרבים שמערכות גיבוי בענן מציעות בהם: חיסכון בעלויות, גמישות, התאמה אישית לצרכי הלקוח, יעילות ומדרגיות. גיבוש אסטרטגיית גיבוי בענן עבור עסקים הינו מועיל ומשפר בצורה משמעותית את הביצועים והיכולות של בית העסק, החברה או הארגון. שכן, מערכת הגיבוי בענן מספקת מענה איכותי ומותאם באופן מדויק לצרכים ולמאפיינים של בית העסק ושל הלקוחות. הפתרונות שמספקת אסטרטגיית גיבוי בענן מקצועית ונכונה שמוטמעת, מיושמת ומבוצעת כהלכה, יכולים להפוך למרכיב יקר ערך שלא יסולא בפז עבור העסק שלכם ולהוביל לצמיחה ורווחיות.

רוצים לקבל יעוץ והכוונה על שירותי ענן ללא עלות?

מה היא אסטרטגיית גיבוי בענן ולמה היא נחוצה?

הופעת טכנולוגיית מחשוב בענן שינתה את תחום הגנת הנתונים לחלוטין. גיבוי בענן הינו שיטת אחסון נתונים מחוץ לאתר פופולרית ויעילה. המטרה של שימוש בגיבוי בענן הינה בעיקר לצורך הגנה על נתונים ומידע לאורך זמן. אסטרטגיית גיבוי בענן הוכיחה עצמה כחלופה איכותית ויעילה במיוחד לאסטרטגיות הגיבוי המסורתיות, על מנת להבין מהי אסטרטגיית גיבוי בענן ולהכיר את השימושים והיתרונות שהיא מספקת, ראשית כדאי לדעת מהם העקרונות שעליה היא מבוססת.

מהו ענן?

ענן או מחשוב ענן הינו חומרה של שירותי מחשוב ומקורות דרך האינטרנט וזאת על בסיס של תשלום חודשי. באופן עקרוני,  הענן הינו מאגר משאבים ושירותים משותף שמשמש למגוון צרכים ומטרות בהם: אחסון, עיבוד וניהול מידע ונתונים אליהם ניתן לגשת בקלות ובנוחות דרך רשת האינטרנט. פתרונות מחשוב וגיבוי בענן מאפשרים לבעלי עסקים וחברות לבטל עלויות מיותרות שקשורות לבנייה ולתחזוקה מקומית IT.

מהם היתרונות של אחסון וגיבוי בענן?

אחסון בענן מהווה מודל אחסון וגיבוי מידע ונתונים שמספק גישה נוחה לנתונים ואפשרות לאחסן ולנהל אותם ובשרת מרוחק וזאת באמצעות רשת האינטרנט. שירותי האחסון והגיבוי בענן נשמרים ונתמכים ע”י ספק האחסון בענן שאחראי לשמירת הנתונים של המשתמש נגישים וזמינים בכל עת.

המאפיינים, באופן כללי, של מערכות גיבוי בענן הינם:

  • הספק של גיבוי ואחסון בענן הינו אחראי, באופן מלא, לתחזוקה ותמיכה מקצועית בשרת הגיבוי בענן.
  • סביבת הענן מתפקדת ומבוססת על שירות עצמי, כך שהמשתמש מקבל גישה חופשית וישירה למשאבים שהינם מבוססי ענן ויכול ליהנות מכל השירותים המובנים ללא צורך או הכרח לערב את הספק של השירות.
  • סביבות ענן הינן גמישות, מה שאומר שניתן להגדיל או להקטין את הנפחים של הגיבוי בענן וזאת בהתאם לצרכים של הלקוח.
  • אפשר לגשת לנתונים ולמשאבים מבוססי הענן באמצעות האינטרנט בכל זמן.
  • ניתן לשתף ולחלוק סביבת ענן אחת עם כמה משתמשים ומחשבים וזאת באמצעות מודול גיבוי ייעודי מתאים.
  • הספק של הגיבוי והאחסון בענן עוקב, מחשב ומפקח אחר השימוש במשאבים השונים של המשתמש, כלומר הלקוח ישלם אך ורק עבור השימוש בפרק זמן נתון.

גיבוש ובניית אסטרטגיית גיבוי בענן בהתאמה אישית מידי מומחים

תהליך גיבוש והטמעת אסטרטגיית גיבוי בענן כולל העתקה של נתונים מהאתר שבו הם נוצרים והעברה שלהם לתשתית ומערכת אחסון מרחוק, אליה ניתן לקבל גישה נוחה וקלה ולעשות שימוש בנתונים למטרות שונות. ארגונים ועסקים רבים בוחרים בפתרונות גיבוי בענן בזכות הגמישות הגבוהה, הפריסה הנוחה והקלה והדרגתיות שלהם בהתאם לדרישה. מומלץ לרכוש שירותי גיבוי בענן מחברה וספק מוכרים ובעלי מוניטין חיובי בתחום על מנת שתיהנו משירות איכותי ומענה מקצועי לכל צורך בזמינות מלאה.

להצעה משתלמת ל שירותי מחשוב ענן מלאו פרטים!