מה זה VPN?
מה זה מה זה VPN

VPN virtual private network –  רשת המאפשרת לשלוח ולקבל מידע, ולא רק

יש מספר רב של יתרונות לשירות VPN . היתרונות הבולטים הם” אבטחה, גישה למידע ושיתוף הנתונים של העסק

המחויר של VPN נקבע לפי – שרתים,תמיכה,התקנים ועוד. 

מה זה VPN?

VPN  ראשי תיבות של –virtual private network, בעצם זאת רשת שמאפשרת למכשירים או משתמשים המחוברים לרשת VPN לשלוח ולקבל מידע. עם המכשירים מחוברים ישירות, המשתמשים יכולים לחלוק מידע ביניהם בקלות באמצעות רשתות ציבוריות. המכשיר הראשי יכול יכול לצפות באפליקציות שרצות על כל אחד מהכשירים הנוספים, זה אידיאלי על מנת לתת הוראות. 

vpn

אז איך VPN עובד?

ראשית הפעלת יוזר ל VPN מתבצעת ישירות משירות ה VPN שלכם. מה ששירות VPN יודע לעשות, שזה בעצם לקחת את הנתונים שלכם ולהצפין אותם.  VPN מקבל את הנתונים שלכם ושולח אותם אל היעד אליו התכוונתם לשלוח את המידע, לפי ההגדרות שלכם. כאשר המידע מגיע ליעד אותו ציינתם, המקלט מפרש את המידע כמגיע מה VPN ולא מהמחשב איתו שלחתם את המידע. VPN הוא שירות צד שלישי המתחבר למחשב שלך ומצפין את המידע כך שתוכלו להעביר אותו בבטחה! VPN הינו שירות די מרשים ביכולות שלו להעברת מידע מאובטח וכדי לשלב אותו יחד שם שירותי הענן שלכם 

למה כדי לשלב שירות VPN

אז מה זה VPN  אנחנו מבינים. ישנן סיבות רבות לרשות VPN כרשת פרטית שכן היא מאפשרת לך לגשת לדפי אינטרנט שונים ללא גילוי ולהעניק לך חוויה בטוחה. שירות זה בשילוב שרת וירטואלי בענן נותן מעטפת מושלמת לעסק שלכם

רוצים לדעת עוד על VPN ?

5 יתרונות בולטים של שירות VPN

  1. אבטחה:

VPN מגדיל באופן משמעותי את האבטחה המקוונת שלכם בזמן שהוא מתקשר ומנהל משא ומתן עם אתר היעד כצד שלישי תוך שמירה על המכשיר והמיקום שלך חבויים. כך שתוכלו לדאוג פחות, ולהתרכז יותר במה שאתם עושים.

2. גישה למידע

יתרון נוסף הוא שניתן לגשת מרחוק למידע אותו אתם מציגים ומכל מקום. בין אם אתם נמצא במשרד או בבית, אתם יכול לגשת למידע בכל עת שתרצו בלי הפחד להזדהות.

3. שיתוף הנתונים שלכם:

אתם יכול לשתף את הנתונים שלכם בקלות עם כל משתמש אחר המחובר ישירות לאותה רשת פרטית כמו שלכם די בקלות. זה יתרון אדיר אם אתם עובדים בקבוצות וצריכים להעביר נתונים זה לזה דרך האינטרנט.

4. מסננים ואתרי אינטרנט מוגבלים:

בעת שימוש ב- VPN, באפשרותך לגשת לאתרים מוגבלים או העוקפים מסנני אינטרנט. מכיוון שהוא מסתיר את המיקום שלך, הגבלת המיקום תיפסק אוטומטית ותאפשר לך גישה לאתר הרצוי. זה סוג של לשטות בצנזורה של האינטרנט  ומאפשר לכם לפתוח את דף האינטרנט. זה מאפשר לכם לגלוש סביבך בזמן שאתה לא מזוהה ואנונימי.

5. איכות ביצועים טובה יותר:

בשירות VPN לא רק שאתם יכולים  לשנות את כתובת ה- IP שלכם, אלא שהיא גם מאפשרת לכם לשפר את האיכות ואת רוחב הפס של הרשת בה אתם משתמשים. לשרות יש גם עלות תחזוקה נמוכה והיא יעילה.

אז לסיכום

לאחר שהסברנו מה זה VPN וסיפקנו לכם  כמה מהסיבות הבולטות לכך שאתם צריך שירות VPN.  שירות זה ללא ספק ישנה את חוויית האינטרנט שלכם ויעזור לך לגלוש באינטרנט ללא גבולות.

שתפו