מה זה Onedrive ממשק ודפדפן ואיך משתמשים?

OneDrive הינו שירות אחסון קבצים של חברת מיקרוסופט שמתחרה בכמה כלים מוכרים ופופולאריים אחרים בהם: דרופבוקס וגוגל דרייב ותוכנות אחרות של גיבוי בענן ומציע סנכרון יעיל אוטומטי עם תוכנות חלונות ואופיס, ניהול קבצים מרחוק, גיבוי תמונות מרשתות חברתיות באופן ישיר ועוד. הקישור המוכר והנפוץ שבין חברת מיקרוסופט למחשבים אישיים הפעם מלווה גם במגוון פיצ’רים המיועדים לשעות הפנאי הכוללים, בין היתר: אפשרות לגיבוי תמונות בצורה ישירה מאינסטגרם ופייסבוק, אפליקציות שונות לסמארטפונים, טאבלטיםXbox , ועוד.

השימושים והמאפיינים של Onedrive

OneDrive הינו ממשק ודפדפן שמאפשר אחסון מקוון של חומרים חשובים וכל זאת בנוחות וביעילות. מומחי מיקרוסופט משקיעים מאמצים ומשאבים רבים בפיתוחו של הממשק כל העת ובהחלת עדכונים ושיפורים מתמשכים במוצרים של התוכנה מה שמאפשר לפתוח גישה לשטח אחסון גדול במיוחד של 15 ג’יגה בייט בשרת מרוחק. עבור בעלי חשבון מיקרוסופט וחבילות שירות משפטי, ישנה אפשרות וזמינות גם ל – 25 GB. וניתן אף להוסיף ולהגדיל מעבר לכך. תוכנית, ממשק ודפדפן Onedrive הינה נוחה, משתלמת ומועילה בזכות כמה תכונות ויתרונות:

  • תצוגה מקדימה של רשומות באמצעות שקופיות או תמונות ממוזערות.
  • ניתן לקבוע באופן עצמי ועצמאי את רמת הגישה שמתאימה לכם: מאישי ל “לכל”.
  • מגוון יישומים לטלפון אנדרואיד ו- iPhones.
  • עבור בעלי עסקים וחברות ישנה אפשרות ליהנות מגרסה עצמאית של הממשק והתוכנית
  • נוהל פשוט וידידותי להעלאה של קבצים.
  • אפשרות להחלפת חומרים בין המשתמשים.
  • יצירת מסמכים של Office באופן מקוון.

רוצים לקבל יעוץ והכוונה על שירותי ענן ללא עלות?

מדוע וכיצד Onedrive נחוצה ומועילה?

ONEDRIVE שהיא חלק ממערך של מחשוב ענן , פותחת מגוון אפשרויות שהינן כמעט בלתי מוגבלות בכל הנוגע לאחסון של מסמכים, נתונים ומידע חיוני וחשוב ועוד מספר תכונות ייחודיות ומועילות בהן:

  • חיסכון באופן אוטומטי של תמונות וקטעי וידאו.
  • משלוח מהיר ומיידי של חומרים שונים לפרופילים החברתיים ולתיבת הדואר ויכולת עבודה בקלות עם מגוון רחב של חומרים מקוונים.

איך משתמשים ב - OneDrive?

OneDrive הוא שירות במסגרתו המשתמש יכול לאחסן מידע בנפח רחב ללא תשלום. השימוש בממשק של OneDrive הינו נוח ופשוט, כאשר כל שנדרש הוא לעקוב אחר ההוראות והשלבים ולבצע אותם. השלב הראשון הינו לרשום רשומה של מיקרוסופט כאשר הפעולה נעשית בשלושה שלבים קצרים:

  • ודאו כי בידכם הגרסה האחרונה והמעודכנת של Windows ועל מנת להירשם, יש לעשות שימוש בתיבת דואר של Hotmail.
  • היכנסו באמצעות החשבון שלכם ב – Microsoft באמצעות לחיצה על “התחל”, לאחר מכן בחרו ב – “אפשרויות”, לאחר מכן ב”חשבונות” וב -“החשבון שלך”.
  • צאו מהחשבון המקומי בחשבון שלכם ב – Microsoft וכאשר אתם מורידים מאוחר יותר את Windows עליכם לספק סיסמא ושם משתמש מהרשומה של מיקרוסופט.

תהליך הרישום והתפעול

רישום OneDrive הינו הליך פשוט ומהיר: הזינו את היישום עם הסיסמא והדוא”ל שבחרתם. ובאופן מיידי יתחיל סנכרון של הקבצים. בחרו את התיקייה עבור הקבצים שמיועדים להיות מסונכרנים והעבירו את כל החומרים הרלוונטיים לתיקיית OneDrive. במהלך התקנת היישום, יופיע חלון בו תתבקשו לאפשר ולאשר שמירה שהינה אוטומטית בדיסק מרוחק.

לסיכום:

ממשק ודפדפן Onedrive מציע שלל יתרונות מועילים למשתמש בדגש על אחסון מידע בנפח רחב ללא תשלום בדיסק מרוחק. בכך תוכלו לחסוך לעצמכם שטח אחסון במחשב האישי, בלפטופ ובמערכת המחשבים בבית העסק או בחברה, תחסכו בעלויות, גישה נוחה וקלות תפעול ושימוש ועוד