חברה לגיבוי בענן –  למה זה חשוב?

גיבוי בענן הוא חלק משירות גדול שנקרה מחשוב ענן. שירותי גיבוי בענן מטפלים בכל נושא אבטחת המידע בעסק שלכם. אם להרחיב, מה שיודע לעשות השירות הוא לקחת את המידע של העסק ולאחסן אותו במקום מרוחק על גבי שרת וירטואלי מאובטח ומוצפן ברמה הגבוהה ביותר ושאינו מקושר בשום צורה למחשבים בעסק . חברה לגיבוי בענן תספק לכם שירותי מחשוב ענן איכותיים ותשמור על המידע שלכם בנוסף ליתרונות רבים נוספים שיש לשירות.

למה חברה לגיבוי בענן?

ישנן חברות, בדרך כלל קטנות שבוחרות להשתמש בשירות אחסון חינמי “ולחסוך” את עלויות השימוש בחברת גיבוי בענן. מה שיכול לעלות ביוקר! ולמרות שברוב המקרים השימוש בחברת גיבוי בענן תיצור עלויות נמוכות מאוד וברוב המקרים זה אפילו ישתלם יותר ויש לזה כמה סיבות!

רוצים לקבל יעוץ והכוונה על שירותי ענן ללא עלות?

חברה לגיבוי בענן יתרונות!

לשימוש ב חברה לגיבוי בענן יש יתרונות רבים קבלו כמה מהם!

  • גמישות – כאשר משתמשים ב חברה לגיבוי בענן, החברה תדע להתאים לכם בדיוק את התוכנית אותה אתם צריכים בהתאם לפעילות שלכם ולצרכים האישיים של החברה בנוסף יהיה ניתן להגדיל או להוריד את התוכנית און ליין בהתאם לפעילות!
  • מחיר – בהמשך ישיר לגמישות, המחיר נקבע בהתאם לתוכנית מותאמת אישית כך שתשלמו רק בעבור מה שאתם באמת צריכים ולא מעבר!
  • אבטחה – חברת גיבוי בענן תדאג לאחסן את המידע בשרת אמין ומאובטח ביותר כך שהמידע שלכם יהיה מוגן הכי טוב שניתן.
  • תמיכה ושירות – את החלק החשוב ביותר השארנו דווקא לסוף! תמיכה ושירות הן שני הדברים החשובים ביותר כאשר בוחרים בשירותי מחשוב ענן בכלל ובגיבוי בענן בפרט. כאשר המידע החשוב של העסק נמצא בענן וישנה תקלה מסיבה לא ברורה, חברה לגיבוי בענן תיתן לכם שירות גם באמצע הלילה כדי לפתור את הבעיה במהירות האפשרית ובזמן הקצר ביותר 24/7

לסיכום

היינו יכולים לרשום בלי סוף על היתרונות של שימוש בשירותי מחשוב ענן והחשיבות לקחת חברה לגיבוי בענן, כי היתרונות הן ממש ללא גבול כמו השירותים שכוללים בין היתר : מרכזיה בענן, שירותי DR, שירותי EDR  ועוד מגוון רחב של שירותים.

במקום זה אנחנו מזמינים אתכם להתקשר אלינו לשיחת יעוץ ללא עלות בה ניתן לכם את כל המידע, היתרונות , והמחירים השונים לשירותי ענן