6 טיפים לבחירת גיבוי בענן מומלץ שאתם חייבים לדעת

אנו חיים בעולם דיגיטלי שבו נתונים הם נכס חשוב מאוד. אם איכשהו נאבד את הנתנונים שלנו, יהיה עלינו לעבור תהליך ארוך מאוד כדי לשחזר את הנתונים, אך עדיין, אין שום ערובה שיהיה ניתן  לשחזר אותם לחלוטין. לכן מומלץ להשתמש בשירותי הגיבוי בענן כדי להגן על הנתונים של כל עסק או אדם פרטי. אז איך בוחרים גיבוי בענן מומלץ ומה הקריטריונים החשובים לבחירה מעולה? בעקבות הצורך להבין איזה  שירות גיבוי בענן  אתם צריכים הכנו עבורכם  רשימת טיפים  סופר חשובים שיעזרו לכם בתהליך זה, במדריך זה נשתף את 6 הטיפים למציאת שירותי גיבוי ענן מומלצים באמת! . בואו נצלול ישר לתוכו.

טיפ ראשון - החליטו מה התקציב שלכם עבור שירות גיבוי ענן

השלב הראשון במציאת שירות גיבוי ענן מומלץ הוא להחליט כמה אתם מוכנים להוציא על השירות. כשמדובר בשירותי גיבוי בענן, המחירים משתנים מחבילות לחבילות ובכמות הנתונים אותה תרצו לקבל. לכן, חשוב שיהיה בראשכם תקציב ברור בבחירת שירות גיבוי בענן. כך שמחיר גיבוי בענן יותאם בדיוק עבורכם 

רוצים הצעה משתלמת במיוחד לגיבוי בענן

טיפ שני - החליטו כמה נתונים אתם רוצים לגבות בענן

זו אחת הנקודות העיקריות שמשתמשים רבים בדרך כלל מתעלמים ממנה כשהם מחליטים לרכוש גיבוי בענן,  והיא משפיעה על החלטתם בהמשך. כל שירות גיבוי בענן מגיע עם הגבלה מסוימת בחבילות השירות, לכן חשוב לבחור שירות שיוכל להתאים לצרכים שלכם.

שירות גיבוי בענן מומלץ יציע לכם חבילות נתונים מותאמות אישית, כך שאם אינכם חושבים שהחבילות הנוכחיות משרתות את הצרכים שלכם, תוכלו תמיד לפנות אלינו לקבל את החבילה המותאמת אישית לכם. עם זאת, הדבר החשוב כאן הוא שעליכם לבחור שירות שיוכל לעמוד בקצב הצרכים שלכם ומציע תוכניות מותאמות אישית למקרה שיזדקקו להם

data in cloud

טיפ שלישי - בחרו שירות הענן שיש בו שרתים בקרבת המיקום שלכם

זה הוא עוד גורם חשוב מאוד במציאת שירות בענן מומלץ  שעליכם לשקול אם אתם רוצים את הביצועים הטובים ביותר. לשירותי גיבוי ענן בדרך יש שרתים ברחבי העולם, כך שבנסיבות רגילות הנתונים שלכם יאוחסנו בסמוך למיקומכם הגאוגרפי כדי להשיג ביצועים טובים יותר.


עם זאת, אם תבחרו שירות גיבוי בענן המשרת רק אזור מסוים ואזור זה אינו האזור בו אתה נמצאים, זה בוודאי ישפיע על הביצועים. לכן, תמיד לכו על שירותי גיבוי ענן שיש להם שרתים באזורכם.

טיפ רביעי -בדקו רמת את האבטחה של השירות

כאשר אתם בתהליך הבדיקה, חשוב שתבדקו את כל ההיבטים העיקריים של השירותים בהם אתם מעוניים. אנו ממליצים לך לתת עדיפות לאבטחה מכיוון שזה אחד הגורמים החשובים ביותר שעליכם לשקול תחילה.

עליכם לבדוק האם השירות שומר את הנתונים שלכם בצורה מוצפנת או לא? אילו טכנולוגיות והתקנות יש להן כדי לאבטח את הנתונים שלכם? כמו כן, אילו תכונות אבטחה, כלומר אימות דו-גורמי וכו ‘הם מציעים כדי להבטיח שרק לכם יש את הגישה לנתונים?

רוב שירותי הגיבוי בענן פועלים לפי נוהלי האבטחה הסטנדרטיים להגנה על הנתונים שלכם. עם זאת, חובה לוודא אם לחברה נהלי האבטחה הנכונים להגנה על הנתונים שלכם, אחרי הכל זה העסק שלכם.

טיפ חמישי - שירות גיבוי בענן מומלץ נמדד בשירות הלקוחות שלו

בדרך כלל לא תזדקקו לתמיכת לקוחות דחופה בגיבוי הנתונים, המערכת יודעת לעשות הכל לבד.  אך אם איכשהו קורה משהו משהו לא תקין, אז לשירות הלקוחות צריכה להיות תגובה מספיק טובה כדי לענות לכם בהקדם האפשרי.

גיבוי בענן מומלץ מציע תמיכת לקוחות 24/7, אך שירותים מסוימים אינם מציעים תמיכה ברמה כזו לקוחות. לכן, הקפידו לבחור את השירות המציע תמיכה טובה ומלאה , שירות 24/7 יכול להיות דבר קריטי מאוד אם חלילה יש בעיה עם המידע.

טיפ שישי- בדקו את מגוון השירותים שיש לשירת הגיבוי להציע

אם גיבוי בענן הוא באמת מומלץ יהיו לשירות מגוון פתרונות שונים מעבר לגיבוי המידע שלכם בענן מוצפן עם כל היתרונות שציינו עד כה.

חלק משירותים אלו כוללים: שירות מנוהל בענן, מרכזיית IP בענן, שירותי DR ועוד…

לסיכום

אלו 6 הטיפים שאותם כדאי לכם לקחת בחשבון כדי למצוא ולבחור את שירות גיבוי בענן מומלץ עבורכם.  יש לך שאלות? צריכים יעוץ בבחירת שירות ענן מותאם אישית? צרו קשר ונדאג לתת לכם את כל הפרטים לשירות המותאם בדיוק לכם

כתיבת תגובה