שירותי מחשוב לעסקים

השנים האחרונות הביאו עמן שינוי גדול בתחום המחשוב. למעשה, מרבית החברות והעסקים היום עובדים בסביבה ממוחשבת ומתקדמת. כתוצאה מכך, צצות תקלות רבות הדורשות הבנה במתן פתרונות באופן מידי ומיומן – הרי זמן הוא כסף, וכאשר מחשבים מתקלקלים בעולם העסקים זה משפיע באופן ישיר על הספק העבודה ועל הרווחים. בהתאם לכך, חברות רבות מציעות שירותי מחשוב לעסקים אשר כוללים מגוון רחב של שירותים כפי שנציין במאמר זה. אחד מהשירותים החשובים ביותר לשמירה על המידע הינו שירות שירותי ענן לעסקים. אין ספק שבחירה בחברה מקצועית שתדע להתאים את סוג הפתרון לאופי הבעיה – היא המעשה החכם.

מה כוללים שירותי מחשוב לעסקים?

סביבת עבודה ממוחשבת היא חלק מחיי היום יום שלנו, ודורשות, בהתאם, ידע נרחב בהתפתחויות הטכנולוגיות העדכניות ביותר לצד תמיכה טכנית בכל תקלה שצצה. חברת מחשוב מקצועית תדע להתאים את אופי השירות לצרכיו של הגוף העסקי. אלו שירותים נכללים בתהליך זה?

תמיכה טכנית help desk

תמיכה טכנית ( help desk ) על ידי אנשי הצוות שלנו. שירות מקצועי ופתרון בעיות ONLINE 

לפרטים נוספים

שרותי טכני באתר הלקוח

שרותי טכני באתר הלקוח על ידי צאט עם אחד מהתכנאים שלנו והשתלטות מרחוק

לפרטים נוספים

הקמת תשתיות מיחשוב

הקמת תשתיות מיחשוב, תקשורת ושרתים. תכנאים מקצועיים שידאגו להקים לכם תשתיות מקצועיות

לפרטים נוספים

ייעוץ בנושאי מיחשוב

ייעוץ בנושאי מיחשוב, שרתים, תקשורת, אבטחת מידע. יחסוך לכם כסף וזמן

לפרטים נוספים

הצבת מכונות צילום ומדפסות

הצבת מכונות ציולם ומדפסות באתר הלקוח במסלול שכירות. אשר חוסך בקניית מכונות צילום

לפרטים נוספים

הקמת מרכזיות ip

הקמת מרכזיות ip באתר הלקוח.כל לקוח יקבל מענה מהיר ויעיל באמצעות נתב שיחות

לפרטים נוספים

מערכות גיבוי באתר לקוח

מערכות גיבוי באתר לקוח. גיבוי בענן אשר שומר על המידע שלכם מאובטח ומוצפן

לפרטים נוספים

שרותי השמה outsourcing

שרותי השמה (  outsourcing ) של אנשי מיחשוב. נמצא לכם את האיש המתאים לתפקיד 

לפרטים נוספים

שירותי מערכות מידע

חברות רבות, בין אם מדובר בסקטור הפרטי או בסקטור העסקי, זקוקות לשירותי מחשוב המספקים הרבה מעבר להחלפת דיו למדפסת או תיקון מסך המחשב. שירותי מערכות מידע כוללים, למשל, אפיון וניתוח דרישות לקוח, בניית מסמכי RFP, וניהול פרויקט ERP. ניהול פרויקט מסוג זה, משמעותו, הטמעה של מערכת חדשה כלשהי לתוך ארגון. לתהליך הטמעה זה השפעה עצומה וישירה על העובדים שצריכים, כעת, להתרגל ולהכיר את המערכת הממוחשבת החדשה.

תמיכה טכנית

על מנת שכל שלב בעבודה מול המחשב תהיה חלקה וזריזה, רצוי שתהיה גם תמיכה טכנית. תמיכה זו, בין אם כמחלקה בפני עצמה בחברה שלכם ובין אם כספק חיצוני, תציע, למשל, שירותי Help Desk. כלומר, מדובר במתן פתרונות טכניים בתחומים טכנולוגיים שונים כדוגמת אפליקציות, סביבה ממוחשבת הנתמכת ב Windows ועוד. שירות זה, כלומר השימוש במערכת הקריאות באמצעותה עובדי החברה מקבלים עזרה, מאפשרת טיפול זריז בכל בעיה ממוחשבת שצצה. בנוסף לכך, השימוש במערכת הקריאות ותיעודה מאפשרים למצוא מגמה מסוימת של תקלות – ובהתאם גם מתן פתרון שימנע מהן להתרחש בעתיד.

שירותי ענן

כחלק משירותי מחשוב לעסקים יש מוצר אחד שהוא חשוב מאוד לשמירה על המידע בעסק, גיבוי בענן. ב ON365 אנו משתמשים בטכנולוגיה המתקדמת ביותר וב שרתים וירטואלים ברמה הגבוהה ביותר כדי להגן על המידע של העסק שלכם ולהפוך אותו לנגיש מכל מקום ובכל זמן, עם מחירים של גיבוי בענן מהמשתלמים בשוק!

גיבוי מחשבים שונים בענן

לשירותי מחשוב ומידע נוסף

שירותי מחשוב מעולים – לעולם העסקי

אין ספק שלצד הקדמה הטכנולוגית נוצר קושי לשמור על הקצב ולהבין כל פרט – ובהתאם, כיצד ליישמו בתוך ארגון עסקי. סיספרו בע”מ מציעים מגוון שירותים ממוחשבים לעסקים: החל משירותי מחשוב ענן תשתיות רשת ותמיכה טכנית תוך הקפדה על ציוד וידע מעולים.