הדור הבא של הקופות – קופה בענן

תסכימו איתנו שאנחנו חיים בעולם עסקי תחרותי ודינאמי. הדבר יוצר דרישה מהלקוחות שלנו שהכל יתנהל בצורה מהירה ויעילה. על כן, כבעלי עסקים, עלינו לבדוק כיצד אנחנו עומדים בדרישה של הלקוחות שלנו ואיך אנחנו יכולים לשכלל את ההתנהלות העסקית שלנו.

כיום, ניתן לעשות זאת על ידי שימוש בכלים דיגיטליים וטכנולוגיים. כך אנחנו נוכל לייצר יעילות מקסימאלית וכמו כן נענה על צורך נוסף – נוכל לקבל החלטות עסקיות, שקולות וחכמות בזמן אמת בהתאם לנתונים שנקבל מהמערכות והכלים בהם נשתמש.

קופה רושמת היא חלק מרכזי בכל הקשור להתנהלות העסק. אם בעבר נצמדנו לטכנולוגיה מיושנת של קופה רושמת, עכשיו נוכל להיצמד לטכנולוגיה חדישה ועדכנית, באמצעותה נוכל לנהל את כל הצרכים של העסק בצורה מדויקת וללא טעויות אנוש. הטכנולוגיה הזאת עושה שימוש במחשוב ענן והיא מהווה את הדור הבא של הקופות בענן.

יתרונות לשימוש בקופות רושמות בענן

יש מספר יתרונות לשימוש בקופות ממוחשבות של נאייקס ריטייל בהשוואה לקופות רושמות ממוחשבות אחרות או קופות רושמות מהדור הקודם. מהם היתרונות הבולטים?

קבלת גישה לעסק מכל מקום – נניח שאתם בחופשה ותרצו לבדוק את מצב המכירות בעסק בזמן שאתם נעדרים מהעסק, הרי שלא תוכלו לעשות זאת אם אתם משתמשים בקופה רושמת מהדור הישן. מה שכן, עם הקופה החדשה הפועלת בענן, תצטרכו רק להתחבר לאינטרנט ואז תוכלו לצפות בזמן אמת בכל הנתונים. יש כאן יתרון גדול שכן אתם מחוברים לעסק שלכם 24 שעות ביממה, 7 ימים בשבוע וכל זאת מבלי להיות נוכחים בו פיזית.

דוחות מכירה מובנים – באמצעות שימוש בקופות רושמות בענן, אתם יכולים לבצע מעקב לגבי נתוני המכירה של העסק ויותר מזה, אתם גם יכולים לצפות בנתונים ישנים. הדבר מאפשר לכם לבצע ניתוח לגבי מכירות של מוצרים (כלומר איזה מוצרים פופולאריים ואיזה לא), זמני שיא של מכירות וכו’. הדוחות גם מאפשרים לכם לסדר את נתוני ההכנסות שלכם על פי קטגוריות כמו, כמות מכירות או מחירי קנייה ומכירה של מוצרים. דוחות כאלה יכולים לעזור לכם בקבלת החלטות כלכליות בזמן אמת.

לגיבוי מהיר בענן ומידע נוסף

צפייה בהיסטוריית רכישה של הלקוחות – לכל עסק יש לקוחות חוזרים. חלק מהלקוחות החוזרים הם גם לקוחות קבועים של העסק. על כן, באמצעות שימוש בקופה המבוססת מחשוב ענן, תוכלו לדעת מה אותם לקוחות צריכים. כל מה שצריך לעשות הוא להיכנס לממשק הניהול של הקופה ואז לדעת מה הלקוח קונה בדרך כלל ובהתאם להציע לו מוצרים נלווים שיכולים להתאים לרכישות שלו, קופונים, הטבות בלעדיות וכו’. כך ניתן להגדיל את היקף המכירות של העסק.

ניהול מלאי בזמן אמת – אם תשתמשו בקופה רושמת התומכת במחשוב ענן, תוכלו להוסיף מכשיר סריקה נייד ואז לייעל את תהליך ניהול המלאי במערכת. מעבר לכך, המוצרים שאתם תמכרו יעודכנו בנתוני המלאי המצויים במערכת האוטומטית. נתונים נוספים שתהיה לכם גישה אליהם הם נתונים על מוצרים שהמלאי שלהם הולך ואוזל וכו’.

כתיבת תגובה