איך לשפר את ביצועי במחשב שלכם?

כידוע כמעט הכל נעשה כיום דרך המחשב . החל מלקרוא פוסט באתר דרך ניהול חשבונות הבנק ועד משחקים. , ככל שהתוכנות שאנחנו משתמשים בהן מפותחות יותר כל אחת מהן דורשת יותר משאבים במחשב שלך. מה שגורם למחשב להיות איטי מאוד ולהתאמץ בביצוע פעולות  במחשב.

הנה כמה דרכים שיכולות לעזור לשפר את ביצועי המחשב בצורה מיידית.

הפסיקו תוכניות מיותרות החל מהפעלת המחשב

הדבר הראשון שצריך לקחת בחשבון כדי לשפר את ביצועי המחשב הוא ההפעלה. תוכנות רבות מבקשות רשות בעת התקנתן, ואנחנו מאפשרים להן. מבלי לקרוא או להבין את השימוש בהם, לאפשר להם לעבוד  משפיע  לרעה על ביצועי המחשב.
בכל פעם שהמחשב מופעל, תוכניות אלה מפעילות עצמן והן משתמשות במשאבים כמו RAM ו- CPU שלא לצורך. זה עושה את המחשב איטי. לכן, הפסיקו לאשר תוכניות מיותרות בזמן עליית המחשבכדי לשפר את ביצועי המחשב.

שיפור ביצוי המחשב

הסרו את ההתקנה של התוכניות המיותרות.

ישנן תוכנות רבות המותקנות במחשב שלנו כאשר השימוש בהן הוא פעם או פעמיים. אך הם מנצלים בסתר את משאבי המחשב הגורמים לאיטיות במחשב. כדי לשפר את ביצועי המחשב, עלינו להסיר את ההתקנה של תוכניות אלה.

לגיבוי מהיר בענן ומידע נוסף

שימרו על מערכת מעודכנת מבחינת תוכנה וחומרה.

מפרט המחשב כאשר רוכשים את המחשב יכול להיות טוב לאותו הרגע שרגשתם אותו, בהמשך אם הוספתם תוכנות משחקים וכו… סביר להניח שמהפרט שהמחשב הגיע איתו כבר לא מתאים לכם. כדי לשפר את ביצועי המחשב, עליכם לחשוב לבצע כמה שדרוגים למחשב שלכם ביזרו לשפר ביצועים ככל האפשר.

הקפידו לבדוק לבדוק אם יש וירוסים כדי לשפר את ביצועי המחשב שלכם

וירוסים הם סיבה נוספת להאטת המחשב. פיתרון קל הוא להשיג אנטי-וירוס לבדיקת המחשב. יכולת האנטי וירוס  לנקות את המחשב מכל סוג של וירוסים ישפר את ביצועי המחשב.

שמירת מערכת ההפעלה ומנהלי ההתקנים עשויה לעזור.

מערכות הפעלה של המחשב פועלות בעקביות למתן התמיכה הטובה ביותר. הם ממשיכים לפתח גרסאות מעודכנות של מערכות הפעלה ומנהלי התקנים . כדי לשפר את ביצועי המחשב, כדאי לכם לבצע את עדכונים האלו.

כדאי לא "לפוצץ" את שטח האחסון שלכם בקבצים מיותרים.

ניצול שטח האחסון  בקבצים מיותרים יכול לגרום להאטה רצינית מאוד של המחשב . אסור לעשות זאת. פתרון מצויין לשמירה על המידע החשוב שלכם , מומלץ לשקול להשתמש באחסון חיצוני או אחסון בענן. זה יוריד  עומס רב מהמחשב שלכם וכמובןישפר מאוד את ביצועי המחשב.

ניקוי חלקים חשובים במחשב

במחשבים ניידים רבים זרימת האוויר למחשב הוא משמעותי מאוד לביצועי המחשב  משום שהוא שומר על קירור פנימי. עליכם לדאוג לנקות את המאווררים מאבק כך שיכנס קירור באופן תקין למחשב כך שיספק קירור טוב יותר וכך ישופרו ביצועי המחשב.

לסיכום:

דנו בכמה נקודות שיעזרו לכם לשפר את ביצועי המחשב.מה שנשאר לכם זה רק ליישם את הפעולות האלו כדי לקבל ביצועים טובים יותר עבור המחשב שלכם.