חושבים לשדרג ל גיבוי ענן מנוהל? קבלו 5 טיפים לפני רכישה

החלטתם לשדרג ולעבור מ גיבוי בענן ולעבור לשיקטת גיבוי ענן מנוהל , מצויין. בחירה בשירות הנכון חשובה מאוד לעסק שלכם מכיוון שתצטרכו להסתמך על שירות זה מדי יום כדי לאחסן את הנתונים העסקיים החשובים שלכם. לכן, חשוב שתבחרו בשירות הגיבוי המנוהל, המתאים לעסק שלכם. במדריך זה נשתף את 5 הטיפים שיעזרו לכם לבחור ולקנות את שירות גיבוי מנוהל בענן המתאים לכם . בואו נתחיל.

1. ודאו כי לשירות יש ממשק משתמש אינטואיטיבי

העובדים / המשתמשים בעסק  שלכם ישתמשו בשירות להעלאת הנתונים לענן, כך שכל התהליך חייב להיות פשוט מאוד כדי שהמשתמשים יוכלו להעלות את הנתונים ללא כל בעיה. בדרך כלל, ברוב שירותי גיבוי הענן המנוהלים ושירותי מחשוב ענן יש תוכנות מותאמות היטב עם ממשק משתמש אינטואיטיבי, מה שמקל על המשתמשים לנצל היטב את השירות. עם זאת, אנו ממליצים  להשתמש בשירות וותיק ולבדוק אם ממשק המשתמש שלו טוב או לא.

צריכים הצעה משתלמת במיוחד לגיבוי ענן?

2. בדוק תמיד את המוניטין של החברה ואת ביקורות הלקוחות

כאשר אתם משתמשים בשירות גיבוי ענן מנוהל כחלק מפתרונות מחשוב ענן , תצטרכו להסתמך על איכות השירות, והדרך הטובה ביותר למצוא את השירות הטוב והאמין ביותר היא מה שמשתמשים אחרים אומרים עליו. אם לחברה יש מוניטין רע בקהילה, המשמעות היא שהחברה לא מציעה שירות אמין ולא תהיה בחירה טובה עבור החברה שלכם. באופן דומה, אם החברה נהנית ממוניטין טוב  המשמעות היא שהמשתמשים הקיימים מרוצים מהשירות, ותוכלו להמשיך עם שירות הגיבוי הניהול בענן שבחרתם בביטחון.

באופן דומה, וודאו כי אתם בוחרים את השירות שיש בו תמיכת לקוחות לא פחות ממעולה. זה חשוב מכיוון שאתם יכול להיתקל בבעיות בגיבוי הנתונים שלכם, והייתם רוצים שתמיכת שירות הלקוחות תספק פתרון מיידי. תמיכת לקוחות היא בעיה נפוצה עם שירותי גיבוי, לכן וודאו כי אתם בוחרים בשירות עם תמיכת לקוחות טובה.

3. זמינות 24/7

לא משנה אם יש לכם עסק קטן או מפעל גדול, הנתונים העסקיים שלכם חשובים מאוד. לכן, חשוב כי השירות שלכם יהיה זמין כל הזמן כדי שתוכלו לגבות את הנתונים שלכם במהירות. שירות גיבוי מנוהל בענן טוב הוא כזה שיציע לכם שירות של 24/7 ללא פשרות לכן, לפני רכישת המנוי, הקפידו לקרוא את התנאים וההגבלות וודאו שהחברה  מבטיחה שירות סביב השעון של 24/7.

4. ודאו שלחברה יש את פרוטוקולי האבטחה הנכונים כדי להגן על הנתונים שלכם

בעת רכישת שירות גיבוי ענן מנוהל, עליכם לבחור שירות העומד בתקנים המחמירים לאבטחת הנתונים שלכם. בדרך כלל, ב ON365 שירות גיבוי ענן מנוהל אנו עוקבים אחר התקנים והפרוטוקולים העדכניים ביותר כדי להבטיח שמירה ברמה הגבוהה ביותר  על הנתונים שלכם. עם זאת, אתה תמיד יכול לשאול את תמיכת הלקוחות לגבי הטכנולוגיות והסטנדרטים שבהם אנו משתמשים כדי להגן על הנתונים שלכם.

באופן כללי, תרצו לקנות מנוי לשירות הכולל את הטכנולוגיות והפרוטוקולים הבאים כדי להגן על הנתונים שלכם.

• הצפנה מקצה לקצה : ההצפנה מקצה לקצה הפכה לסטנדרט בתעשייה, וכל שירות גיבוי בענן מנוהל המכבד את עצמו  משתמש בהצפנה מקצה לקצה כדי להבטיח שאיש לא יקבל הצצה אל הנתונים שלכם. בהצפנה מקצה לקצה תוכנה תשלח את הנתונים שלך לשרתים בצורה מוצפנת. לכן, אם אפילו מישהו יצליח להשיג  את הנתונים שלכם, ההאקר לא יוכל לדעת מה המשמעות של נתונים אלה מכיוון שהם יהיו מוצפנים.
• Zero-Knowledge Architecture:  תכונת אבטחה נוספת שתרצו בשירות הגיבוי בענן שלכם היא Zero-Knowledge Architecture . בארכיטקטורה זו, רק אתם תדעו אילו נתונים אתם מגבים לשירות, ולאף גורם, כולל לספק השירות שלכם, לא תהיה גישה אליו. Zero-Knowledge Architecture מספקת את הפרטיות וההגנה הדרושים לנתונים שלכם.

5. שירות גיבוי בענן מנוהל צריך להיות מוכן לענות על הצרכים העתידיים שלכם

לבסוף, יהיה עליכם לוודא כי השירות שתבחרו חייב להיות בעל אפשרויות מדרגיות נהדרות. ככל שהעסק שלכם יגדל, תזדקקו ליותר מקום ושירותים  כדי להתאים ולגבות את הנתונים שלכם, ולהקל על העבודה שלכם עם תוספות כגון מרכזיה בענן. ב ON365 אנו מספקים מדרגות אשר יתאימו לעסק שלכם בכל שלב שהוא נמצא

רוצים לדעת עוד על גיבוי מנוהל בענן? השאירו לנו הודעה או פנו אלינו ב וואצ אפ וקבלו שיחת יעוץ ללא עלות מהמומחים שלנו

כתיבת תגובה