5 שירותי ענן מומלצים חינמיים ב 2023

החשיבות של מחשוב ענן הסלמה במידה ניכרת במהלך השנים, ויותר אנשים החלו להבין את ההשלכה של שירותי גיבוי בענן. שילוב מחשוב ענן השפיע על הדרכים בהן אנו אוגרים ומנצלים מידע וכן על האופן בו אנו חולקים מידע עם משתמשי מחשב אחרים. מספר רב של חברות ועסקים קטנים נשבו ברעיון של גיבוי בענן והם שילבו שירותים כאלה לפרקטיקות העסקיות שלהם כדי לשפר את התפוקה שלהם כעסק. בנוסף לשיפור ניקר של רווחיות לעסקים , שירותי מחשוב ענן מועילים גם למשתמש רגיל מדי יום, מה שנותן לשירותי מחשוב ענן בונוס נוסף. מחשוב ענן הינו שירות יוצא דופן ביעילותו לעסקים מכיוון שהוא מאפשר להם לאחסן ולגבות נתונים ומידע חיוניים על עסקיהם ללא מאמץ. מחשוב ענן הוא אכן החידוש החדשני ביותר של העשור בתחום בIT, והוא מסייע למיליוני משתמשים ברחבי העולם עם אחסון הנתונים וגיבוי הנתונים שלהם.

גישה לתוכנה מבוססת שרת וירטואלי בענן מאפשרת לנו להריץ אפליקציות ולהעלות מסמכים מבלי להוריד שום כלי. ההשלכות ארוכות הטווח של שירותי מחשוב ענן עולות על שירותי אחסון וגיבוי; לכן הם גם מאפשרים למשתמש ליצור ולבדוק יישומים מבלי להיות תלוי בשרת אמין.

ריכזנו עבורכם רשימה של מיטב שירותי ענן מומלצים הנגישים לקהל הרחב. בואו נסתכל על התכונות של שירות גיבוי הענן בחינם וכיצד ניתן לבצע השימוש הטוב ביותר בהם.

שירותי ענן מומלצים חינמיים - הרשימה!

1. Google Cloud - הענן של גוגל

שירותי ענן מומלצים - גוגל

אין זה פלא שגוגל הרחיבה את פעילותה למספר מיזמים, עם זאת, ההשקה של Google Cloud הפתיעה את כולם לטובה. Google Cloud הוא אחד משירותי ענן חינמיים הנגיש והנוחים לשימוש, והוא משולב עם מערך תכונות מוגדר שצריך להקל על החוויה שלהם עם שירות גיבוי בענן למחשבים שלהם.
להלן המאפיינים העיקריים של Google Cloud:
• ניסיון חינם למשך 12 חודשים
• ידידותי למשתמש
• קל להתקנה
גוגל הציעה את פלטפורמת הענן של גוגל כשירות מחשוב מבוסס ענן והיא מאפשרת למשתמשים לבצע מספר פונקציות באמצעות שירותי האינטרנט המודולריים המסופקים על ידי גוגל. בנוסף להציע יכולת אחסון וגיבוי בשפע, פלטפורמת הענן של גוגל מציעה פתרונות PaaS ו- IaaS למשתמשים המודאגים.
Google Cloud כולל מערכת אבטחה רב-שכבתית ותשתית הפועלת בשילוב להרכבה, קוד ואחסון של הנתונים שנוצרו על ידי משתמש. מרבית המשתמשים לא ששים להעלות את הנתונים שלהם בגלל חוסר שקיפות וביטחון ברוב פתרונות המחשוב מבוססי הענן,  למרות זאת, Google Cloud מציעה להם את כל מה שהם צריכים כדי להגן על הנתונים והמידע שלהם מפני איומים חיצוניים.

Google Cloud כולל שלל כלים המתמקדים בייצור ניהול נתונים וביצועים בלעדיים בו זמנית. מהכלים כוללים Big Query, App Engine, Cloud Storage, Compute Engine ומיזמים אחרים דומים.

אחת התכונות הבולטות של התוכנית היא שמשתמש יכול להיעזר בתכונות מהשורה הראשונה מבלי לשלם מחיר פרמיום!  עם זאת, זה צפוי לשלם תשלום בסך 300 $ כדי לבטל את נעילת המוצרים המסופקים על ידי Google Cloud Platforms.

ומהצד השני, אחד החסרונות של Google Cloud הוא שהמתחילים עשויים להיתקל בבעיות בתהליך ההתקנה, דבר שניתן היה להימנע ממנו על ידי ביצוע מדריך צעד אחר צעד כיצד להתקין ולהתחיל להשתמש בפלטפורמה.

צריכים גיבוי בענן? עכשיו החל מ 1 ש"ח ליום בלבד!

גיבוי מוצפן ומאובטח ללא אותיות קטנות! כך תוכלו לשמור על המידע שלכם מאובטח ונגיש בכל זמן. רק שקל אחד ביום!!!

גיבוי בענן למחשבים רבים
שירןתי ענן מומלצים - IBM

שירות הענן החינמי של IBM  מהווה אלטרנטיבה משופרת מעט ל- Google Cloud, והוא כולל מגוון מפרטים המיועדים לשיפור חוויית המשתמש בהרחבה. פתרון עלות תועלת  הוא בדיוק צורך אותו צריכים כאשר מחפשים אחר שירות מחשוב ענן בחינם או במחיר סביר  בואו נסתכל על התכונות המובילות שמציעה פלטפורמה ייחודית זו:
• החבילה כוללת כלים לתצורה מראש, שהם בונוס עבור מרבית המשתמשים.
• הפלטפורמה מספקת תכונות התאמה אישית למשתמש, וזו נקודה מצוינת נוספת.

בואו נסקור סקירה מלאה בנושא התכונות והפרטים של IBM Cloud:
שירות הענן של IBM הוא תוצר של ענקית הטכנולוגיה IBM, והוא הופך בהדרגה לבחירה מועדפת בקרב משתמשיה. הענן של IBM מספק מגוון רחב של שירותים למשתמשים שלה, המאפשרים להם להשתמש בתכונות אלה בשרתים ניהוליים אישיים וכן בשירותי ניהול ציבורי לצורך קבלת תוצאות רצויות.

למשתמש ניתנת הגישה ללוח הבקרה של הפלטפורמה באופן עצמאי. חלוצי הפיתרון מבוסס הענן מאמינים ששרתי החומרה שלהם הם לא פחות ממתכות יצוקות , מה שמסמן את חוזק ועמידות השרת. חוץ מזה, זה מאפשר למשתמש שליטה מלאה על השימושיות והרחיבות של השרת. ההערכה היא ששילוב של תכונה כזו מביא להפחתת אפקט ‘השכן הרועש’, אשר משפר את ביצועי השרת באופן חסר תקדים

הענן של IBM כולל קיבולת אחסון של עד 12 טרה-בתים, וזה יוצא דופן עבור כל מי שיש לו היקף משמעותי של נתונים ושיתוף קבצים. אם אתם מחפשים שירותי אחסון שהם קצת מחוץ לקופסא השרת של IBM יהווה פיתרון מצוין עבורכם.

עם זאת, החיסרון של IBM Cloud הוא שמשתמש עשוי להיתקל בקשיים טכניים במהלך תהליך ההתקנה וההתקנה – ועליו לפנות לצוות המקצועי של IBM Cloud כדי למגר את הבעיה.

שירותי ענן מומלצים - אמזון

אם אתם מחפשים שירותי ענן חינמיים מבוססי ענן במחירים נוחים ונגישים, תוכלו לסמוך על שירותי האינטרנט של אמזון. הפלטפורמה מציעה שירותי מחשב לפי דרישה לעסקים כמו גם שירותים מבוססי ענן ליחידים.

עם זאת, היא בעיקר מתמקדת במתן שירותי אינטרנט משולבים מובחרים לעסקים לפי דרישה. AWS מציעה מגוון רחב של שירותי PaaS כמו גם שירותי IaaS, המהווים נקודת בונוס עבור מרבית החברות – שירותים אלה כוללים ,שירות מסדי נתונים יחסי (RDS), שירות אחסון פשוט (S3) ושירות מחשוב ענן אלסטי  (EC2)

בנוסף לתכונות אלה, AWS מאפשרת ללקוח לקחת שליטה מלאה על הפלטפורמה על ידי ניווט בתכונות בקרת הניהול. זה מאפשר למשתמש לחזק את מאפייני ההצפנה והביקורת של הפלטפורמה, מה שגורם לאופציה להיות מכרעת מנקודת מבטם של מספר משתמשים.
בנוסף, AWS מאפשרת למשתמש לתמרן את דרישות התשתית לפי העדפותיו האישיות, המהווה פתרון חסכוני עבור מרבית המשתמשים. בנוסף, המשתמשים יכולים גם לשלב שירותי EC2 שיאפשרו להם לרכוש שרתים העונים על דרישתם בצורה הטובה ביותר.
מבחינת התמחור שלה, AWS מציעה תקופת ניסיון בחינם למשך 12 חודשים; עם זאת, לאחר תום תקופת הניסיון , אפשר לבחור מבין סוגי התמחור השונים של המערכת כדי להתאים אותה לצרכים שלך. לחלופין, אם אינך מרוצה מהשירות בשום דרך, תוכל לבטל את המנוי בחינם.

לגיבוי מהיר בענן ומידע נוסף

שירותי ענן מומלצים - עליבאבא

אם אתם מחפשים ענן פשוט שמציע תכונות ריאליסטיות למשתמשים שלו בזמן אמת, תוכלו לבחור את הענן שלAlibaba שהוא אחד מ שירותי ענן מומלצים מאוד. טביעת הרגל הגלובלית של שירות הענן של החברה כוללת יותר מ- 1500 צמתים של CDN המשתרעים עד 56 אזורים ברחבי העולם.

ענן עליבאבא הופך לכלי פופולרי בקרב אנשים עם צרכי מחשוב ענן פשוטים. פירוט התכונות כולל:

• סיוע למשתמשים להשיג תוצאות במהירות ומציאותית
• סיוע  למשתמשים בהגנה וגיבוי הנתונים החשובים שלהם
• לספק מספר שיטות ניהול למגוון רחב של משתמשים
• להציע למשתמשים מתקן לאחסון נתונים בעל קיבולת גבוהה

עם הזמינות המעולה של שירותי מחשוב ענן  וטכנולוגיה ברמה גבוהה בשוק, רוב האנשים נוטים להתעלם מהפריסה הפשוטה של ענן Alibaba. עם זאת, האמת היא שרוב האנשים פונים לפלטפורמה הפשוטה הזו לחיפוש אחר פיתרון פשוט, ולא משהו שהוא מורכב במיוחד.

שירות הענן של ALIBABA מציע מגוון רחב של שירותים מקיפים הכוללים; רשתות, מחשוב אלסטי, פתרונות CDN ופתרונות בסיס נתונים. בנוסף, הפלטפורמה החינמית מציעה עד 16 מוצרים.

החיסרון של ענן עליבאבא הוא שהוא משמש ליכולות אחסון, והוא אינו מציע פיתרון רב שכבתי למשתמשים. עם זאת, תמיד ניתן לעבור לפלטפורמות אחרות העונות על הצרכים שלנו בצורה הטובה ביותר, למקרה שהפלטפורמה של ענן באמזון לא מתאימה.

 

5. Dropbox - הענן

שירותי ענן מומלצים - DROPBOX

מבחינת שירותי ענן מומלצים  Dropbox הוא ללא ספק שירות מחשוב הענן הטוב ביותר שתוכלו להשיג בחינם. הפלטפורמה מציעה פיתרון one-stop לאחסון קבצים מקוון, והיא מספקת למשתמשים קיבולת אחסון גדולה שתעזור להם עם צרכי האחסון שלהם.
בעוד ש- Dropbox הוא פתרו קלאסי בקרב מספר משתמשים, הוא מציע מספר מוגבל של תכונות למשתמש, וזה לא מספיק כדי לתת מענה מספיק טוב ורחב לעסקים. תמיד יש מקום לשיפור, ויש לשדרג  את תכונות הפלטפורמה כדי להפוך אותה לאקסלוסיבית יותר לשירותי מחשוב מבוססי ענן הכוללים חברות ועסקים קטנים.

לסיכום

כמו שלמדנו , יש מספר פלטפורמות לשירותי ענן מומלצים חיניים בשוק. כל אחד עם היתרונות וחסרונות שלו. אם רציתם לדעת מה ה מחירים של גיבוי בענן מקצועי ואם יש לכם עסק קטן או חברה גדולה והייתם רוצים לקחת את העסק שלכם צעד אחד קדימה בכל הנושא של מחשוב ענן אנחנו ב ON365 – שירותי מחשוב ענן נדע לתת לכם את הפתרונות המותאמים לכם  ב ONE STOP SHOP   בה תקבלו את כל הנדרש לעסק שלכם  החל מגיבוי בענן, שירותי מחשוב, אבטחת מידע ועוד

 

שתפו

כתיבת תגובה